• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۲ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5871 -
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۲ مهر

پزشكيان در نشست هيات وزيران

به دنبال جنگ نيستيم، اما از جنگ نمي‌هراسيم

رييس‌جمهور با تاكيد بر اينكه عمليات غرورآفرين شب گذشته نيروهاي مسلح ايران بار ديگر ثابت كرد گنبد آهنين ادعايي صهيونيست‌ها از شيشه شكننده‌تر است، تصريح كرد‌: ما همچنين ثابت كرده‌ايم كه بر سر عزت و غرور ملت‌مان با كسي شوخي نداريم و اگر اين رژيم بخواهد خطايي مرتكب شود، پاسخي به مراتب كوبنده‌تر دريافت خواهد كرد. او همچنين گفت: به دنبال جنگ نيستيم، اما از جنگ هم نمي‌هراسيم.
مسعود پزشكيان در جلسه صبح ديروز چهارشنبه هيات دولت، ضمن تقدير از عمليات غرورآفرين شب گذشته نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران در هدف قرار دادن مراكز نظامي و امنيتي رژيم صهيونيستي گفت: اين عمليات افتخارآميز كه بار ديگر غرور ملي ايرانيان را به رخ جهان كشيد، طبق موازين بين‌المللي و در پاسخ به جنايت اين رژيم در ترور شهيد هنيه در كشورمان و همچنين شهادت سيد حسن نصرالله و شماري از فرماندهان مقاومت بود.
رييس‌جمهور با بيان اينكه پس از ترور شهيد هنيه در تهران كه نقض آشكار حاكميت و امنيت ملي ايران بود، كشورهاي غربي مدام ما را به خويشتنداري دعوت كرده و وعده برقراري فوري آتش‌بس در غزه را مي‌دادند، افزود: ما نيز به‌رغم انتظار بحق مردم در پاسخ به اين جنايت، به اميد اينكه نسل‌كشي مردم مظلوم و بي‌گناه غزه متوقف شود، اقدامي نكرديم، اما اين رژيم جنايتكار و خونريز نه تنها به كشتار زنان و كودكان ادامه داد، بلكه دامنه جنايات خود را به لبنان نيز گسترش داد و با انفجار پيجرها در دست مردم عادي فاجعه آفريد و نكته قابل تامل اينكه همين كشورهاي مدعي حقوق بشر كه ما را به خويشتنداري دعوت مي‌كردند، در مقابل اقدامات اين رژيم سكوت كردند.
پزشكيان با تاكيد بر اينكه عمليات غرورآفرين شب گذشته نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران بار ديگر ثابت كرد گنبد آهنين ادعايي آنها از شيشه شكننده‌تر است، تصريح كرد‌: ما همچنين ثابت كرده‌ايم كه بر سر عزت و غرور ملت‌مان با كسي شوخي نداريم و اگر اين رژيم بخواهد خطايي مرتكب شود، پاسخي به مراتب كوبنده‌تر دريافت خواهد كرد.
رييس‌جمهور ضمن انتقاد شديد از رفتار دوگانه و بي‌عملي مجامع بين‌المللي و كشورهاي غربي در قبال جنايتگري رژيم صهيونيستي گفت‌: در نشست مجمع عمومي سازمان ملل كه اساس تشكيل آن براي حفظ امنيت بين‌المللي و صلح جهاني است، نخست وزير جنايتكار اين رژيم كه دستش به خون ده‌ها هزار زن و كودك مظلوم فلسطيني آغشته است، به صورت علني اقدام به تهديد كشور ما كرد و كشورهاي ديگر در مقابل چنين رفتاري سكوت كردند.
پزشكيان تصريح كرد: ‌واقعا شرم‌آور است كه مجامع بين‌المللي و كشورهاي غربي به راحتي به يك جنايتكار اجازه ارتكاب شنيع‌ترين و فجيع‌ترين جنايات را بدهند و بعد دم از حقوق بشر و كرامت انساني هم بزنند.
رييس‌جمهور با بيان اينكه ما به دنبال جنگ نيستيم، اما از جنگ هم نمي‌هراسيم و براي حفظ امنيت، اقتدار و عزت مردم و كشورمان حد و مرزي نمي‌شناسيم، افزود: اميدواريم خداي متعال ملت‌هاي منطقه را از شر جنايتكاران و ظالمان نجات دهد و هر چه زودتر شاهد صلح و امنيت و آرامش براي كل منطقه و جهان باشيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون