• ۱۴۰۳ شنبه ۱۴ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5872 -
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱۴ مهر

قتل در جنوب تهران با اسلحه وينچستر

مرد جواني كه در جريان يك درگيري، يكي از اشرار جنوب تهران را با وينچستر به قتل رسانده بود، دستگير شد. كاركنان انتظامات يكي از بيمارستان‌هاي جنوب تهران، از طريق تماس تلفني با مركز فوريت‌هاي پليسي 110، مرگ مرد جواني را روي تخت بخش اورژانس گزارش كردند.

به دنبال اعلام اين خبر، تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ راهي سردخانه مركز درماني مورد نظر شدند و جسد مرد حدودا 47‌ساله‌اي را مشاهده كردند كه بر اثر شليك گلوله به قتل رسيده بود؛ بررسي‌هاي اوليه هم نشان مي‌داد كه مقتول در جريان نزاع دسته‌جمعي در يكي از باغ‌هاي زمان‌آباد شهرري قرباني جنايت شده است. بدين ‌ترتيب كارآگاهان پاي در باغ مورد نظر واقع در زمان‌آباد گذاشتند و با انجام تحقيقات ميداني متوجه شدند كه اين درگيري ميان 2 گروه از اشرار براي اثبات برتري از يكديگر رخ داده است و يك شاهد از اين ماجرا اطلاع دارد.

طولي نكشيد كه شاهد جنايت هدف تحقيق قرار گرفت و ماجرا را اين‌طور توضيح داد: «مقتول با يكي از اشرار در شرارت رقابت داشت؛ او ساعتي پيش به همراه دوستانش با وينچستر و قمه به باغ مقتول آمدند و هر كسي در آنجا حضور داشت را هدف ضرب و جرح قرار دادند، اما ناگهان صداي شليك گلوله شنيده شد. در ادامه متوجه شديم كه مقتول بر اثر تيراندازي به قتل رسيده است و عاملان جنايت قبل از رسيدن پليس پا به فرار گذاشته‌اند.»

دستگيري شرور زمان‌آباد

كارآگاهان در نخستين‌گام اقدامات اطلاعاتي را كليد زدند و متوجه شدند كه عامل جنايت بيشتر اوقات به يك قهوه‌خانه در شهرري مي‌رود و احتمال دارد كه او پس از ارتكاب جنايت به آنجا برود. تيم پليسي در گام بعدي در اطراف قهوه‌خانه مستقر شدند و پس از چند روز از وقوع جنايت، متهم را در همان حوالي شناسايي و پس از تعقيب و مراقبت‌هاي نامحسوس او را در يك عمليات ضربتي دستگير كردند. متهم در همان بازجويي‌هاي اوليه به شركت در درگيري مرگبار اعتراف كرد و گفت: «شب حادثه به خانه دوستم در روستاي كوره فرنگي رفتم. در ادامه به همراه 4 نفر با سلاح سرد و وينچستر راهي باغ مقتول شديم تا قدرت‌نمايي كنيم. در آنجا دوستم پس از عربده‌كشي سه تير شليك كرد كه منجر به قتل هولناك مقتول شد.»

دستگيري عامل جنايت در باغ

تيم جنايي پس از كشف اين سرنخ مهم، سراغ فردي كه شليك كرده بود در روستاي كوره ‌فرنگي رفتند و او را دستگير كردند. او پس از انتقال به اداره دهم پليس آگاهي ابتدا منكر جرم خود بود، اما پس از مواجهه با مدارك و شواهد موجود، به ارتكاب جنايتي هولناك اعتراف كرد و ماجرا را اين‌طور توضيح داد: «روز حادثه دوستم به خانه من آمد و از من كمك خواست تا مقتول را كتك بزنيم. من نيز اسلحه وينچستر خود را برداشتم و با يك خودروي پژو 206 جلوي باغ رفتيم. ابتدا يك تير هوايي و سپس تير ديگري به درب باغ شليك كردم.» اين متهم در ادامه گفت: «پس از آن دوستم با لگد درب باغ را باز كرد و به داخل رفتيم. مقتول پشت درب پنهان شده بود و با شمشير ضربه‌اي به سرم زد كه روي زمين افتادم. سپس با من درگير شد. قصد داشت اسلحه را از من بگيرد، اما دستم روي ماشه رفت و به قفسه سينه‌اش شليك كردم .بلافاصله از محل فرار كرديم.»

پس از اين اعترافات، كارآگاهان ماموريت يافتند تا با اقدامات اطلاعاتي گسترده، تحقيقات خود را در رابطه با اين پرونده ادامه دهند. متهم جهت روشن شدن زواياي پنهان پرونده در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت و تحقيقات همچنان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون