• ۱۴۰۳ جمعه ۶ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3499 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۲ فروردين

سر خط خبرها

   علي كفاشيان، رييس فدراسيون فوتبال ديروز اعلام كرد كه نامه‌اي به وزارت ورزش ارسال كرده‌اند تا مشكل تاييد اساسنامه از سوي هيات دولت برطرف شود. در اين نامه فدراسيون فوتبال اشاره كرده كه يا اساسنامه سال 1390 مورد تاييد قرار بگيرد يا شرايط به روال گذشته ادامه پيدا كند تا انتخابات برگزار و پس از آن موضوع اساسنامه در هيات دولت مطرح و تصويب شود.
   در نخستين روز از پنجمين مرحله ليگ جهاني كاراته وان امارات كاتاروهاي كشورمان در بخش انفرادي به روي تاتامي رفتند و در پايان دست تمام آنها از رسيدن به مدال كوتاه ماند.
   كميته فني و نمايندگاني از كنفدراسيون بسكتبال آسيا روز چهارشنبه 25 فروردين در تهران خواهند بود تا از امكانات ميزباني براي قهرماني زير 18 آسيا بازديد به عمل آورند. اين تيم در ادامه، روز جمعه 27 فروردين هم در بندر ماهشهر حاضر خواهند بود تا از امكانات باشگاه پتروشيمي بندر امام به عنوان ميزبان رقابت‌هاي قهرماني باشگاه‌هاي آسيا در سال جاري بازديد كنند.
   بر اساس اين تصميم بهروز عطايي، سرمربي تيم ملي واليبال جوانان، مسعود آرمات، احمد لاهوتي، عليرضا طلوع كيان (مربيان) و امين شاكري به عنوان آناليزور كادر فني تيم واليبال جوانان را تشكيل خواهند داد.
   تيم ملي فوتسال ايران به عنوان نامزد انتخاب به عنوان برترين تيم سال معرفي شد.
   پزشك پيشين تيم ملي سوئد به خاطر ادعايي كه درباره دوپينگي بودن زلاتان ابراهيموويچ مطرح كرده بود از اين بازيكن عذرخواهي كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون