• ۱۴۰۳ جمعه ۶ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3504 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۲۸ فروردين

بدون تيتر

  بهروز نعمتي، عضو فراكسيون رهروان ولايت: خيلي‌ها و از جمله آقاي جليلي تحركات‌شان را در عرصه سياست شروع كرده‌اند و حتما برنامه‌هايي در اين راستا دارند. انتخابات 96 مطرح است و آقايان احتمالا به صورت جدي قصد حضور در اين انتخابات را دارند. بعيد مي‌دانم اقبالي به آقاي جليلي در عرصه سياست باشد و قطعا پيروز انتخابات بعد بر خلاف حواشي موجود خود آقاي روحاني است. (نامه نيوز)
  مهدي فتحي‌زاده، مديركل بازرسي سازمان تامين اجتماعي در دولت احمدي‌نژاد: اگر محمود احمدي‌نژاد در انتخابات آينده رياست‌جمهوري حضور پيدا نكند شايد غلامحسين الهام يكي از گزينه‌هاي وي باشد. ولي تمام اين موارد بستگي به شرايط و روابط ميان ايران و امريكا دارد و مهم‌تر اينكه چه شخصي رييس‌جمهوري ايالات متحده امريكا شود. بنابراين غلامحسين الهام و سعيد جليلي مي‌توانند گزينه‌هاي احمدي‌نژاد در انتخابات سال 96 باشند. (آنا)
  يدالله طاهرنژاد، عضو حزب كارگزاران سازندگي: به نظر نمي‌رسد كه نتايج در مرحله دوم تفاوت چنداني با مرحله نخست داشته باشد. همچنين نتايج به دست آمده درتهران نيز مي‌تواند در مرحله دوم انتخابات در شهرستان‌ها و بر تصميم‌گيري مردم تاثيرگذار باشد تا مجددا نتايج انتخابات به نفع اصلاح‌طلبان رقم بخورد. (ايسنا)

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون