• ۱۴۰۳ جمعه ۶ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3561 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۶ تير

رييس مجلس شوراي اسلامي:

مديريت مناسب باعث رشد سايپا شده است

سايپا نيوز| رييس مجلس شوراي اسلامي در ديدار مديرعامل گروه خودروسازي سايپا، اقدامات سايپا را در توسعه تنوع محصولات ملي با استفاده از همه ظرفيت‌ها مناسب دانست و استفاده حداكثري از سرمايه‌گذاري در كشور، از طريق جذب دانش، تكنولوژي نوين و توسعه محصولات را مورد تاكيد قرار داد و از اقدام سايپا به عنوان نخستين شركت صنعتي در اصلاح ساختار دارايي‌هاي خود تقدير كرد.
 به گزارش سايپا نيوز و به نقل از ايلنا، در اين ديدار كه در محل مجلس شوراي اسلامي برگزار شد، دكتر لاريجاني رويكردهاي اجرايي در گروه سايپا را كه اثرات شگرفي طي 9 ماه گذشته در اين گروه خودروسازي داشته و موجب رشد توليد شده‌، مورد تاييد قرار داد و از مديران سايپا كه به عنوان نخستين بنگاه اقتصادي در كشور با استفاده از «قانون حداكثر استفاده از توان توليدي و خدماتي در تامين نيازهاي كشور و تقويت آنها در امر صادرات و اصلاح ماده (104) قانون ماليات‌هاي مستقيم»، توانستند ساختار دارايي‌هاي بنگاه خود را اصلاح كنند، تقديركرده و ساير بنگاه‌هاي اقتصادي كشور را به استفاده از ظرفيت‌هايي كه اين قانون در اختيار آنها قرار مي‌دهد، ترغيب كرد.
 لاريجاني ضمن حمايت از تلاش‌هاي انجام شده در اين شركت بر تداوم فعاليت‌هاي گروه خودروسازي سايپا جهت ارتقاي سطح كيفيت، طراحي، توليد محصولات ارزان قيمت و تعميق ميزان ساخت داخل تاكيد كرد.
رييس مجلس شوراي اسلامي همچنين استفاده از همه ظرفيت‌هاي كشور به خصوص توان و دانش موجود در كشور را از لازمه‌هاي اقتصاد مقاومتي دانسته و بر توسعه تنوع محصولات ملي با استفاده از همه ظرفيت‌هاي علمي كشور تاكيد كرده و اقدامات سايپا در اين خصوص را مناسب دانست. وي استفاده حداكثري از سرمايه‌گذاري‌ها در كشور از طريق جذب دانش، تكنولوژي نوين و توسعه محصولات را مورد تاكيد قرار داد. در اين ديدار دكتر جمالي، مديرعامل گروه خودروسازي سايپا گزارشي از اقدامات صورت گرفته براي افزايش توليد ارايه كرد كه افزايش14درصدي توليد در بهار سال 95 به نسبت بهار سال 94، مورد استقبال رياست محترم مجلس قرار گرفت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون