• ۱۴۰۳ جمعه ۶ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3561 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۶ تير

حاجي: اصلاح‌طلبان بر تخلف هيچ دولتي چشم نمي‌بندند

در حالي كه اين روزها موضوع دريافت حقوق نامتعارف از سوي برخي مديران دولتي نقل محافل سياسي شده و ابزار تازه‌اي براي منتقدان و مخالفان روحاني است، گروه‌هاي سياسي تلاش مي‌كنند تا با موضع‌گيري عليه آنها نسبت خود را با اين نوع از تبعيض و بي‌عدالتي در ساختار اداري كشور روشن كنند. اصلاح‌طلبان نيز با وجود حمايت از دولت تلاش مي‌كنند تا درست در همين راستا كمك كنند تا دولت در راه برخورد با اين پديده موفق عمل كند. به همين دليل نيز طي روزهاي گذشته چهره‌هاي برجسته‌اي در جريان اصلاحات نسبت به لزوم عودت دادن مبالغ دريافتي غيرمتعارف و برخورد با مديران متخلف اظهارنظر كرده‌اند. در همين رابطه ديروز مرتضي حاجي نيز به اعلام موضع پرداخت.
مرتضي حاجي، فعال سياسي اصلاح‌طلب گفت: برخي به دنبال اين هستند كه بهانه‌اي پيدا كنند و دولتي را كه به طور نسبي در امور مختلف موفق بوده زير سوال ببرند و موفقيت‌هاي آن را به حاشيه ببرند و كاري كنند كه با درست كردن پرونده عليه دولت كار براي تصميم‌گيري توسط دولتمردان دشوار شود.  حاجي در خصوص مسائل مطرح شده درخصوص فيش‌هاي حقوقي نامتعارف با تاكيد بر اينكه دولت بايد براين موارد نظارت بيشتري داشته باشد، گفت: افراد متخلف و ميزان تخلفات آنها بايد به مردم اعلام شود. اصلاح‌طلبان به هيچ عنوان روي تخلفات هيچ دولتي چشم نمي‌بندند. البته ما تنها مي‌توانيم دراين مورد اظهارنظر كنيم.  
وي با تاكيد براينكه نتيجه برخوردهاي دولت بايد در افكار عمومي انعكاس پيدا كند، گفت: اين حداقل كاري است كه دولت بايد انجام دهد. در اين زمينه اصلاح‌طلب و اصولگرا وجود ندارد. هر دولتي بايد با اين تخلفات برخورد كند البته كار دولت‌‌ همان چيزي است كه اخيرا تصميم‌گيري و دستور آن صادر شد الان افرادي كه به آنها دستور داده شده است بايد كار را دنبال كنند.  
وي در مورد تشكيل اتاق فكر عليه دولت گفت: اگر آينه‌اي نقصي در چهره به من نشان داد بايد به دنبال رفع نقص باشيم نه اينكه آينه را بشكنيم. در رقابت‌هاي سياسي هم رقبا براي آينده سياسي خود ضعف‌ها را شناسايي مي‌كنند نمي‌توان از آنها خواست كه كار ما را رصد نكنند گاهي برخي با هدف تخريب و دروغ‌پراكني حرف‌هايي را به نادرست مطرح مي‌كنند كه بايد با آنها برخورد كرد اتاق فكري كه دروغ‌پراكني كند بي‌خود تشكيل شده است و بايد با آن برخورد كرد. ايلنا

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون