• ۱۴۰۳ جمعه ۶ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3561 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۶ تير

شهربانو اماني: پيشنهاد روحاني مي‌تواند محور همدلي احزاب شود

شهربانو اماني، عضو شوراي مركزي حزب كارگزاران سازندگي گفت: مردم شاهدند كه برخي مسوولان و سياستمداران سرگرم دروغ‌پردازي، افترا، تهمت، توهين و تخريب نسبت به يكديگر شده‌اند و آقاي روحاني از اين مساله به‌شدت نگران و ناراحت است. اماني، درباره پيشنهاد رييس‌جمهوري در ضيافت افطاري با فعالان سياسي مبني بر تشكيل نشست ماهانه همدلي جناح‌هاي سياسي اظهار كرد: آقاي رييس‌جمهوري نسبت به نقش احزاب و جريان‌هاي سياسي اعتقاد راسخي دارد و اين پيشنهاد مي‌تواند همدلي و همكاري خوبي در ميان احزاب به ارمغان بياورد.  
وي افزود: به عقيده من سخن آقاي روحاني مي‌تواند سپهر سياسي كشور را قاعده‌مندتر كند. اين نماينده ادوار مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: بخش قابل توجهي از اصولگرايان و احزاب شناسنامه‌دار جناح راست در انتخابات رياست‌جمهوري سال 92 از آقاي روحاني حمايت كردند و اكنون نيز بخشي از آنها سعي دارند به دولت تدبير و اميد كمك كنند.  اماني با اشاره به اينكه «اصولگرايان معتدل و افرادي كه عقلانيت و منافع ملي را ترجيح مي‌دهند كماكان از حسن روحاني حمايت مي‌كنند»، تاكيد كرد: خوشبختانه بخش قابل توجهي از اصولگرايان ميانه‌رو و احزاب شناسنامه‌دار اصولگرا به دولت يازدهم كمك مي‌كنند.  
وي در ادامه به يكي از محورهاي سخنان روحاني مبني بر اينكه «پهلواني بالاتر از قهرماني است و چقدر نيك كه افرادي هم قهرمان و هم پهلوان باشند و البته متاسفانه شمار پهلوانان سياسي ما كمتر از قهرمانان سياسي است»، اشاره كرد و افزود: آقاي روحاني به درستي و به شكل كاملا دقيقي به موضوع پهلوان و قهرمان سياسي پرداخت. منظور رييس‌جمهوري از اين سخن، اخلاق و رعايت آن توسط سياسيون است. به عبارتي سياستمداران و مسوولان چه قبل و چه بعد از انتخابات بايد اخلاق و منش پهلواني را رعايت كنند. آنا

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون