نگاهي ديگر به سوژه اهداي عضو در فيلم «فصل نرگس»
سال 77 بود كه كيانوش عياري با فيلم «بودن يا نبودن» فصل تازهاي در سينماي ايران باز كرد. برخورد جامعه با مساله پيوند عضو تا آن روز در چارچوبهاي فرهنگي و هنجاري جا مانده از سالهاي قبل تعريف ميشد اما عياري با اين فيلم توانست تابوهاي برآمده از تفكرات جامعه ايران را بشكند و مخاطب را در مقابل اين مساله به فكر وادارد. حالا بعد از گذشت 18 سال از «بودن يا نبودن» نگار آذربايجاني در «فصل نرگس» با فيلمنامهاي تودر تو، اهميت مساله اهداي عضو را يادآور شده است. او در دومين تجربه كارگرداني خود كنار سحر صباغ سرشت، قرار گرفته است و تلاش ميكند مخاطب را به اهداي عضو پيش از هر رخداد و هرگونه اتفاقي تشويق كند.