اطلاعيه آسياتك براي كاربران
آنچه درباره سرويسهاي حجمي بايد بدانيد
مديريت مصرف سرويسهاي حجمي
شركت انتقال دادههاي آسياتك ارايهدهنده اينترنت پرسرعت ADSL2+ با صدور اطلاعيهاي از دريافتكنندههاي سرويسهاي اينترنت پرسرعت اين شركت خواست تا قرارداد فيمابين كاربر و شركت را با دقت مطالعه كنند تا از ايجاد سوءتفاهماتي كه بعضا منجر به ايجاد شكايت ميشود، جلوگيري به عمل آيد. به گزارش روابط عمومي شركت انتقال دادههاي آسياتك، در اين اطلاعيه آمده است اين شركت براي مديريت بهينه هزينههاي مشتركان و جلوگيري از هر گونه ابهام و شايبهاي در نحوه دريافت بستههاي خدمات اينترنت پرسرعت، شرايط استفاده از سرويسها و تعهدات طرفين به همراه جزييات آن را در منوي خدمات و تعرفهها به آدرس: http//www.asiatech.ir و در قرارداد اشتراك خدمات ADSL در پنل شارژ و تمديد مشتركين به آدرس www.1544.ir آورده است. در ماده 4 بند 12 تعهدات و شرايط كاري مشترك آمده است؛ در سرويسهاي حجمي در صورت اتمام مدت فاكتور آخر و عدم استفاده، حجم خريداري شده به فاكتور بعد منتقل نميگردد. ولي اگر سرويس را به صورت چند ماه شارژ كنند حجم آنها تجميعي محاسبه ميشود و در طول ماههاي شارژ شده قابل جابهجايي و استفاده است. همچنين اگر مشترك به هر دليل زودتر از پايان مدت زمان اشتراك، نقل مكان داشته باشد، زمان و حجم احتمالي مانده از قبل قابل انتقال به سرويس جديد خواهد بود. در ماده 4 بند13 اين قرارداد نيز آمده است: ارتقاي سرويس به سرويسهاي با ارزش ريالي بيشتر در هر زمان با پرداخت هزينه در محدوده نوع سرويس قبلي امكان پذير است. ولي كاهش يا لغو خريد ميسر نيست. مشتركان براي اطلاع كامل از مفاد قرارداد آسياتك با مشترك ميتوانند از طريق اين لينك قرارداد را به طور كامل مطالعه نمايند.