• ۱۴۰۳ جمعه ۶ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4944 -
  • ۱۴۰۰ پنج شنبه ۱۳ خرداد

رييس‌ جمهور شدم رسانه‌ها از دولتم انتقاد كنند

روابط عمومي راديو فرهنگ ديروز اعلام كرد كه سعيد جليلي براي ضبط برنامه‌هاي فرهنگي در زمان تعيين شده به استوديو معاونت صدا نرسيد و برنامه «انتخاب و فرهنگ» از اين نامزد انتخاباتي امروز پخش نمي‌شود. برنامه «انتخاب و فرهنگ» چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه ساعت ۱۷ كه به پخش سخنان سعيد جليلي اختصاص داشت  به علت ضبط نشدن، پخش نشد. حال آنكه در توضيح اين خبر هم چنين آمده است:«پخش برنامه «انتخاب و فرهنگ» آقاي سعيد جليلي، نامزد محترم رياست‌جمهوري به مدت ۴۰ دقيقه بود كه اين نوبت بر اساس قرعه‌كشي تعيين و به نماينده قانوني و ستاد انتخاباتي ايشان اعلام شده است. از آنجا كه ستاد انتخاباتي آقاي سعيد جليلي در فرصت قانوني قادر به ضبط برنامه نشد اين برنامه پخش نخواهد شد».
اين در حالي است كه سعيد جليلي شامگاه گذشته در حاشيه حضور در گفت‌وگوي ويژه خبري شبكه 2 خطاب به اصحاب رسانه گفته بود: اگر من رييس‌جمهور شدم اگر كم و كاستي در كار دولتم بود بايد رسانه از من انتقاد و سايه به سايه من حركت كند تا همه مشكلات رفع شود. اين نامزد اصولگراي انتخابات رياست‌جمهوري همچنين پس از حضور در برنامه گفت‌وگوي ويژه خبري شبكه دوم سيما در نشست خبري خبرگزاري صدا و سيما در پاسخ به پرسشي درباره برنامه‌هايش براي مبارزه با فساد اظهار كرد: براي مبارزه با فساد گاهي فقط با مفسدان برخورد مي‌شود اما مهم آن است كه اصلا اجازه ندهيم زمينه ايجاد فساد شكل بگيرد. او گفت: برنامه دولت ما اين است كه سازوكار‌هايي كه در دنيا به خوبي تجربه شده و جلوي فساد را گرفته است به كار بگيريم.
جليلي با بيان اينكه بسياري از مفاسد به علت تعارض منافع شكل مي‌گيرد، گفت: به عنوان نمونه؛ يكي از مشكلاتي كه اكنون در سيستم پولي كشور داريم در مباحث مربوط به بانك‌هاست. او بر اين اساس گفت: چه كسي بايد جلوي مفاسد در بانك‌ها را بگيرد و چه كسي بايد مانع از ايجاد فساد در بانك‌ها شود؟

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون