• ۱۴۰۳ جمعه ۶ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5034 -
  • ۱۴۰۰ شنبه ۳ مهر

عاشقان ابهام

سامان سعادت

 

وقتي كميته اخلاق فدراسيون فوتبال حكم محروميت فرهاد مجيدي را منتشر كرد همه دنبال دليل بودند. در حكم آمده بود كه مجيدي به پرداخت پنجاه ميليون تومان جريمه و محروميت از هرگونه فعاليت فوتبالي تا اطلاع ثانوي محكوم شده. همين باعث شد انواع و اقسام گمانه‌زني‌ها در مورد دليل محروميت مجيدي به گوش برسد. خيلي‌ها سريع ياد مصاحبه چند روز قبل محمود فكري سرمربي سابق استقلال افتادند كه از برخي اقدامات حاشيه‌اي در هتل محل اقامت استقلال در دوبي گفته بود. چند نفر آدم زردنويس در فضاي مجازي هم به اين شايعه دامن زدند تا به هواداران القا كنند مجيدي بابت رفتارهاي غيراخلاقي محكوم شده. 
كميته اخلاق هم با بي‌اخلاقي در اين ميان توضيحي نداد تا شايعات و ابهام‌ها بيشتر شود. نوع نوشتن شرح محكوميت و همچنين سكوت اين كميته به نحوي بود كه انگار آنها دنبال كليك بيشتر و ديده شدن هستند؛ از نوع كارهايي كه برخي خبرگزاري‌ها انجام مي‌دهند. تا اينكه يكي از مسوولان فدراسيون فوتبال با حضور در يك برنامه تلويزيوني به شايعات پايان داد. حسين شريفي، مدير روابط عمومي فدراسيون فوتبال در ارتباط تصويري با برنامه ورزشگاه دليل حكم صادره از سوي كميته اخلاق را اعلام كرد. شريفي گفت مجيدي به دليل اظهاراتش پس از بازي دهم تير ماه كه به اشتباه دهم خرداد ماه عنوان شد، جريمه شده است.
بعد از اين خود فرهاد مجيدي هم كه سكوت پيشه كرده بود و نه در مورد تغييرات رخ داده در مديريت باشگاه حرفي زده بود نه در مورد اتهامات وارد شده به خودش توسط مددي، يك پست اينستاگرامي منتشر كرد. در اين پست مجيدي به بهانه خوشامدگويي به گابريل پين مربي جديد استقلال به اتفاقات اين چند روز اخير هم واكنش نشان داد و نوشت: «يادمان نرود كه در وسط توفان اخبار قلابي و نقشه‌هاي غيراخلاقي، حضور اين مرد بزرگ، «تنها خبر واقعي» و خوشايند استقلال در اين روزهاست. خوش آمدي به تهران؛ آقاي پين.»
احتمالا مجيدي كه معلوم نيست چطور با وجود محروميت از هرگونه فعاليت فوتبالي سر تمرين استقلال حاضر شده خواسته با اين پست نشان بدهد بر قضايا اشراف دارد. با اين حال به نظر مي‌رسد سرمربي استقلال مثل اكثر اوقات به جاي كم كردن حواشي با رمزي حرف زدن به ابهامات افزوده است. اينكه مجيدي علاقه شديدي به كنايي و رمزي حرف زدن دارد يك مساله شخصي است اما مطمئنا چنين رويه‌اي به درد استقلال نمي‌خورد. شايد بهتر باشد اگر حرف، اعتراضي يا توضيحي وجود دارد صراحتا و به موقع زده شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون