• ۱۴۰۳ جمعه ۶ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5516 -
  • ۱۴۰۲ يکشنبه ۴ تير

حمله شديد روزنامه اصولگرا به انتصاب مومن نسب به سمت جديد

فرهيختگان| ستاد امر به معروف و نهي از منكر با كج‌سليقگي، به ظرافت‌ها توجهي نداشته و با روي كار آمدن چهره‌هاي نامناسب در مقام مسووليت دبير ستاد، امر به معروف و نهي از منكر را به برخوردهاي قهري يا ايجاد حواشي و تفرقه در جامعه تبديل كرده‌اند.
اين روزنامه در ادامه مي‌نويسد: «مومن‌نسب در اين سال‌ها در كدام سمت‌ها و روي كدام صندلي‌ها نشسته‌ است؟ در روزمه مومن‌نسب آمده است: موسس و دبير كل جبهه انقلاب اسلامي در فضاي مجازي، موسس و رييس مركز آموزش مجازي، مديرمسوول و رييس هيات‌مديره موسسه فرهنگي تارگستر پويشگران جهاني، معاون فضاي مجازي سازمان بسيج وزارت نفت، رييس ستاد مركزي عفاف و حجاب در فضاي مجازي، معاون پژوهشكده مطالعات فضاي مجازي و عناويني از اين دست. مي‌شود گفت در تمام اين سال‌ها در هركجا كه مي‌شد عنوان فضاي مجازي به يكي از معاونت‌هاي آن اضافه كرد يا چسباند، مومن‌نسب حضور داشته است.
همان‌گونه كه پيش از اين در بخشي از گزارش اشاره شد، انتصاب و انتخاب فردي با موقعيت دبيري ستاد امر به معروف و نهي از منكر مستلزم درنظر گرفتن دو مولفه اخلاق و عقلانيت است. عبور از چهره‌اي مانند هاشمي‌گلپايگاني و تندروي‌هاي افراطي‌اش كه داد قشر مذهبي را هم درآورد، اميدواركننده بود اما حضورش، بي‌هيچ تحليل و واكاوي نشان داد كه انتخاب فرد نادرست در چنين موقعيتي، براي جامعه و انقلاب اسلامي چه عواقب و خطرهايي مي‌تواند داشته باشد. دبير اين ستاد مي‌بايست فردي ميانه‌روتر باشد تا لااقل بتواند چهره تخريب‌شده اين ستاد را در ميان عموم مردم جامعه اصلاح كند و خود را از بازي مدنظر رسانه‌ها و چهره‌هاي اپوزيسيون، يعني قرار دادن ستاد امر به معروف به عنوان نماد حاكميت در مقابل مردم، رها كند.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون