• ۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4069 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۱ ارديبهشت

تجديدعهد با امام

به همين اعتبار بود كه امام گفت اگر سپاه نبود، كشور هم نبود. اين سخن را بايد فراتر از تمناهاي حزبي و جناحي معنا كنيم. اگر كسي بخواهد معني حقيقي پاسداري را بفهمد بايد به گلزار شهدا برود و 20‌ساله‌ها و 22ساله‌ها و 25‌ساله‌هايي را ببيند كه معصوميت و ايمان از عكس‌هاي رنگ‌ورورفته‌شان تراوش مي‌كند. آنها بي‌هيچ ملاحظه‌اي خود را به ميان آتش و خون نهادند و بي‌هيچ چشمداشتي جانانه در برابر دشمن ايستادند و خود را سپر بلا كردند تا به انقلاب و ايران و ايرانيان آسيبي نرسد.

مردم ايران قدرشناسند و به فراست خدادادي خدوم را از خائن بازمي‌شناسند و به هر عقيده و مسلكي كه باشند خادمان از‌جان‌گذشته را عزيز مي‌دارند. براي همين است كه پاسداري با عزت و سربلندي توأم است و هركس روزي به كسوت سپاه درآمده باشد، مي‌تواند در دنيا و آخرت بدان افتخار كند. خدا رحمت كند شهيد نادري را. مي‌گفت بزرگ‌ترين افتخار من لباس سبز پاسداري است و آرزويم پوشيدن لباس سرخ شهادت.

اين حقير نيز در اين 40‌ساله، همواره لباس خدمت به تن كرده‌ام و هرجا احساس تكليف كرده‌ام و برايم محرز شده است كه بايد انجام وظيفه كنم، در كمال فروتني زير بار مسووليت رفته‌ام و به حد وسع خدمت كرده‌ام. اما بيني و بين‌الله بزرگ‌ترين افتخار زندگي‌ام مربوط به روزگار جواني است كه لباس سبز پاسداري بر تن داشتم و به همراه بهترين فرزندان اين آب و خاك به دفاع از ايران و انقلاب اسلامي پرداختم. هنوز هم بهترين خاطرات خوش من مربوط به زمان دفاع مقدس است و عزيزترين رفقايم همان جوانان جديدالعهدي هستند كه در ميان خاك و خون، در زير گلوله‌هاي دشمن حيات جاودانه يافتند. خداوند آنها را با شهداي كربلا محشور كند و ياد و مرام آنها را همواره بر دل ما زنده نگه دارد و به ما كماكان توفيق دهد كه بتوانيم در زمره پاسداران راستين انقلاب اسلامي، بر همان عهدي كه با امام بستيم استوار بمانيم. تولد سيدالشهدا را به همه پاسداران عزيز تبريك مي‌گويم و براي‌شان سعادت و عزت آرزومندم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون