• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4088 -
  • ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت

اخبار بنگاه‌ها

مزيت‌هاي ارتقاي سامانه جامع خدمات مشتريان همراه

دوم ارديبهشت ماه امسال همراه اول از تصميم خود براي انجام ارتقاي سامانه جامع خدمات مشتريان با به‌روزرساني نرم‌افزارهاي فناوري اطلاعات خود خبر داد. اما ارتقاي سامانه جامع خدمات مشتريان همراه اول چه فايده‌اي براي مشتركين دارد؟

همانطور كه اشاره كرديم 29 فروردين ماه همراه اول از قصد خود براي ارتقاي سامانه جامع خدمات مشتريان خبر داد تا اين اتفاق در روز دوم ارديبهشت ماه رخ دهد و اگرچه با بروز برخي اختلال‌ها براي برخي مشتركين رخ داد اما با عذرخواهي پيش از اجرا و اطلاع‌رساني به‌موقع و مناسب همراه اول همراه شد. اما در اين مطلب قصد داريم به فوايد انجام اين ارتقا و به‌روزرساني بپردازيم.

با ارتقاي سامانه جامع خدمات مشتريان همراه اول و سيستم‌هاي فناوري اطلاعات اپراتور اول، ارايه خدمات گسترده از جمله يكپارچه‌سازي سيستم صورت‌حساب مشتركان دايمي و اعتباري و آنلاين شدن اين فرآيند، ممكن شد. تا پيش از انجام عمليات ارتقا، سيستم صدور و دريافت صورت‌حساب مشتركان دايمي همراه اول به صورت آفلاين بوده و قدري تاخير داشت، يعني ممكن بود هنگامي كه شما درخواست صورت‌حساب يا باقيمانده بسته فعال مي‌داديد با چند ساعت تاخير نتيجه آن را دريافت مي‌كرديد اما حالا اين سيستم كاملا آنلاين شده و اين موضوع مطمئنا مي‌تواند به مشتركان در مديريت هزينه‌هاي آنها كمك كند. اگرچه اين سيستم براي مشتركان اعتباري از قبل هم آنلاين بوده و اكنون دو سيستم يكپارچه مي‌شوند. در همين رابطه ۱۹ ارديبهشت, ۱۳۹۷ از همراه اول به عنوان حامي اول كسب و كارهاي نوپا همچنين در تاريخ ۱۸ ارديبهشت، ۱۳۹۷ به عنوان حامي كسب و كارهاي نوپا و نخبه تقدير و تجليل خواهد شد.

با ارتقاي سامانه جامع خدمات مشتريان همراه اول امكان تعريف بسته‌هاي بيشتري را به همراه اول خواهد داد، و مشتركان مي‌توانند شاهد انعطاف بيشتري در تعريف بسته‌هاي جديد و گستردگي بيشتري در اين بسته‌ها و ارايه خدمات متنوع‌تر با سرعت و گستردگي بيشتري از سوي همراه اول باشند.

در جريان عمليات ارتقاي سامانه جامع خدمات مشتريان همراه اول صدها نفر از نيروهاي متخصص و خبره داخلي و خارجي مشغول به كار بودند كه اكثر اين افراد از متخصصان ايراني بوده‌اند كه با توجه به اندازه بسيار بزرگ اين پروژه، آن را مي‌توان از بزرگ‌ترين پروژه‌هاي نرم افزاري اجرا شده در كشور دانست كه مديران و متخصصان شاغل در همراه اول توانستند ابعاد گسترده عملياتي اين پروژه را مديريت كرده تا نهايتا موفق به به‌كارگيري دانش روز دنيا در زمينه پلتفرم‌هاي باز و انتقال آن به متخصصان ايراني شوند و شاهد استانداردسازي ساختار فناوري اطلاعات بر مبناي فناوري گذرگاه خدمات (ESB) و امكان ارايه واسط‌هاي استاندارد (API) به كسب و كارهاي جانبي براي اتصال سكوهاي (پلتفرم) جانبي با هدف توسعه خدمات و اقتصاد ديجيتال كشور باشيم.

مطمئنا انجام اين عمليات ارتقا و برآورده ساختن اين دستاوردها منجر به آن خواهد شد كه همراه اول بتواند به اهداف كلان خود در راستاي افزايش رضايت مشتريان با ارايه سرويس‌هاي متنوع و باكيفيت، كاهش هزينه‌هاي عملياتي و فني، توسعه دانش روز دنيا در ايران و بومي‌سازي آن و همچنين حمايت از شركت‌هاي ايراني در راستاي توسعه روز افزون صنعت تلكام در ايران دست يابد.

 

امكانات جديد همراه بانك پاسارگاد

بانك‌پاسارگاد به منظور افزايش خدمات و رفاه حال مشتريان، امكانات جديدي را به موبايل بانك (همراه بانك پاسارگاد) در نسخه ios، افزود. به گزارش روابط‌‌عمومي بانك‌پاسارگاد، مهم‌ترين اين امكانات، راه‌اندازي قابليت ورود با تشخيص چهره در گوشي‌هاي آيفون X است. ساير امكانات اضافه شده عبارتند از؛ امكان دريافت گردش سپرده‌هاي ارزي (تك ارزي) و نمايش لوگو بانك مقصد در انتقال وجوه مشتريان. بانك پاسارگاد خدمت همراه بانك (موبايل بانك) را همراه با ديگر خدمات نوين بانكي خود، از جمله بانكداري مجازي، كيف پول همراه پاسارگاد (كيپاد)، برنامه موبايلي بانكداري اجتماعي بانك پاسارگاد (ويپاد)، برداشت‌ وجه نقد از خودپردازهاي بانك پاسارگاد بدون استفاده از كارت، انتقال وجه كارتابلي، پرداخت انواع قبض با امكان اسكن باركد و... ارايه مي‌دهد. مشتريان با در دست داشتن يك گوشي تلفن همراه مي‌توانند در تمام مدت شبانه‌روز از خدمات سامانه همراه بانك‌پاسارگاد بهره‌مند شوند. مشتريان براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به سايت بانك‌پاسارگاد به آدرس www.bpi.ir مراجعه كرده يا با مركز مشاوره و اطلاع‌رساني بانك به شماره 82890 تماس حاصل فرمايند.

 

گزارش سفر افخمي به سيستان‌و بلوچستان

علي اشرف افخمي، رييس هيات‌مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن در سفر به استان سيستان و بلوچستان از شركت پليمر پاكت پرند زاهدان بازديد كرد. كارخانه «پليمر پاكت پرند زاهدان» كه با 6 ميليارد تومان تسهيلات ريالي و بيش از 4 ميليون و 600 هزار دلار تسهيلات ارزي بانك صنعت و معدن راه‌اندازي شده تنها كارخانه توليد كيسه‌هاي پلي پروپيلني شرق كشور است و محصولات اين كارخانه در بسته‌بندي سيمان و مواد شيميايي مورد استفاد قرار مي‌گيرد. اين واحد توليدي در شهرك صنعتي زاهدان در زميني به مساحت 7500 مترمربع احداث شده و زمينه اشتغال 160 نفر را فراهم كرده است. همچنين مديرعامل بانك صنعت و معدن از شركت صنايع فلزي هامون سازه، در شهرك صنعتي ميرجاوه زاهدان بازديد كرد. اين واحد توليدي با 14 ميليارد تومان تسهيلات بانك صنعت و معدن احداث شده و براي 160 نفر ايجاد اشتغال كرده است. شركت صنايع فلزي هامون‌سازه با هدف طراحي و توليد دكل‌هاي انتقال نيرو در كارخانه‌اي به وسعت 26000 مترمربع در استان سيستان و بلوچستان پا به عرصه وجود گذاشته است. گفتني است افخمي پس از بازديد ياد شده از شركت جاله، توليد‌كننده يخچال و فريزر صنعتي نيز بازديد به عمل آورد. افخمي همچنين در جريان سفر خود به استان سيستان و بلوچستان، به اتفاق هيات همراه از شركت كاشي وشنگار بلوچستان بازديد كرد. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك صنعت و معدن، اين شركت كه با 14 ميليون يورو تسهيلات ارزي بانك صنعت و معدن در حال اجراست انواع كاشي و سراميك توليد خواهد كرد و موجب اشتغال 70 نفر مي‌شود. شركت ياد شده با ظرفيت توليد روزانه ١٧٠٠٠ مترمربع، با هدف صادرات به كشورهاي همسايه در شهرك صنعتي زاهدان در دست احداث است و در حال حاضر ۶٠ درصد پيشرفت فيزيكي را پشت سر گذاشته است.

 

پرداخت تسهيلات 22 هزار ميلياردي از سوي بانك آينده

بانك آينده در سال 1396، نسبت به ساده‌سازي و تسريع فرآيند پرداخت تسهيلات اهتمام ويژه‌اي كرده است تا عده بيشتري از مردم عزيزمان، بتوانند از تسهيلات بهره‌مند شوند. در نتيجه تسهيل فرآيند پرداخت تسهيلات، ميزان تسهيلات اعطايي به ميزان قابل توجهي افزايش يافت؛ به‌گونه‌اي كه با پرداخت بيش از 25.000 فقره تسهيلات خُرد با جمع مبلغ 12.000 (دوازده هزار) ميليارد ريال، تعداد مشتريان تسهيلاتي خُرد نسبت به سال قبل، بيش از 62 درصد افزايش پيدا كرد. اين بانك در سال 1396، براي تامين نيازهاي تسهيلاتي مشتريان، محصولات متمايزي را متناسب با نيازهاي مختلف گروه‌هاي هدف، طراحي و عرضه كرد. محصولات اعتباري متنوع، تحت عناوين: «زندگي»، «رويش»، «بهاور»، «اشتغال»، «متخصصان» و «كاريز»، با اهدافي نظير: تامين احتياجات ضروري مردم؛ از قبيل خريد كالا، خريد خودرو، تهيه جهيزيه، تعمير و بازسازي مسكن و... پاسخ سريع به نيازهاي مالي سپرده‌گذاران محترم، ارزش‌آفريني هر چه بيشتر براي اقشار متخصص جامعه، شامل: پزشكان، مهندسان، وكلا و... تا سقف 10 (ده) ميليارد ريال، كمك به اشتغال‌زايي توسط صاحبان اصناف و دارندگان مدارك آموزش فني و حرفه‌اي، در سطح شعب اين بانك عرضه شدند. تعداد 13.848 فقره تسهيلات خُرد، با جمع كل 9.707 (نه‌هزار و هفتصد و هفت) ميليارد ريال از مبلغ پرداختي ذكر شده، از طريق محصولات فوق به متقاضيان و عموم مردم پرداخت شده است. با توجه به نقش مهم بنگاه‌هاي كوچك و متوسط (SMEs) در اشتغال‌زايي، در سال «اقتصاد مقاومتي؛ توليد- اشتغال»، بانك آينده نسبت به تامين مالي 255 بنگاه كوچك و متوسط، با مبلغ 10.655 (ده هزار و ششصد و پنجاه و پنج) ميليارد ريال در 19 استان اقدام كرده است.

 

پتروشيمي جم، سومين شركت برتر صنعت پتروشيمي شد

شركت پتروشيمي جم با تلاش شبانه روزي كاركنان متخصص، موفق به كسب جايگاه بيست و نهم در بين شركت‌هاي برتر كشور شد. به گزارش روابط عمومي شركت پتروشيمي جم، معاون وزير نفت و مديرعامل شركت ملي صنايع پتروشيمي در نامه‌اي خطاب به سيد حسين ميرافضلي، مديرعامل شركت پتروشيمي جم اظهار داشت: شركت پتروشيمي جم در رتبه‌بندي يكصد شركت برتر كشور كه توسط سازمان مديريت صنعتي انجام مي‌شود در سال 96 به جايگاه 29 دست يافت و علاوه بر 4 رتبه ارتقاي جايگاه موفق به كسب عنوان سومين شركت برتر صنعت پتروشيمي شد. سيد رضا نوروز‌زاده در نامه‌اش با اشاره به مديريت جهادي مديرعامل شركت پتروشيمي جم و تلاش شبانه روزي كاركنان، سرپرستان و مديران اين شركت تصريح كرد: «بر خود واجب مي‌دانم به مصداق كلام كريمه «من لم يشكر المخلوق لم يشكر الخالق» مراتب سپاس و قدرشناسي شركت ملي صنايع پتروشيمي را به آن برادر ارجمند و كليه كاركنان محترم شركت پتروشيمي جم ابلاغ نمايم و اميد است در پرتو عنايت و توجهات خداوند متعال، در سالي كه به نام «حمايت از كالاي ايراني» مزين گرديده است شاهد موفقيت و بالندگي روزافزون جنابعالي و همكاران‌تان باشيم.» بر اساس اين گزارش شركت پتروشيمي جم در سال‌هاي اخير با مديريت سيدحسين ميرافضلي در جهت توسعه و پيشرفت گام برداشته و با استراتژي جديد پروژه‌هاي توسعه‌اي بسياري در حال اجرا دارد كه نقطه عطفي در تاريخ پتروشيمي جم خواهد بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون