• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4098 -
  • ۱۳۹۷ يکشنبه ۶ خرداد

فضاي مجازي

حصر مسوول ندارد

«متاسفانه نهادي كه به طور رسمي مسووليت #رفع_حصر را قبول كند وجود ندارد. درنطقي نيز اين انتقاد را به عنوان يك حامي دولت از رييس دولت بيان كردم كه از سوي قوه قضاييه نهاد ايجاد‌كننده حصر، شوراي عالي امنيت ملي معرفي شده و آقاي روحاني هم رييس اين شوراست، وي بايد با مردم صادق باشد. » غلامرضا حيدري، نماينده مجلس از عدم پذيرش مسووليت حصر توسط دستگاه‌هاي مربوطه در توييتر خود انتقاد كرد. حيدري در اين توييت در كنار آنكه خودراحامي دولت معرفي كرد، از رييس‌جمهور خواسته است تا با مردم صادق باشد.

 

عكسي كه خيلي زود حذف شد

مهدي كوچك‌زاده، نماينده جبهه پايداري در دوره نهم مجلس كه از مخالفين جدي برجام است با انتشار عكسي از علا الدين بروجردي، رييس كميسيون امنيت ملي مجلس، نسبت به مصاحبه او كه گفته بود ادامه برجام نيازي به تصويب مجلس ندارد، واكنش نشان داد. كوچك‌زاده با نوشتن ضرب‌المثل كاسه داغ‌تر از آش روي عكس بروجردي، به اظهارات او درباره برجام اعتراض كرد. نكته جالب آنجا است كه تنها دقايقي پس از انتشار اين عكس، كوچك‌زاده تصميم به حذف آن گرفت.

 

مرد هميشگي آن دوران

«آن وقت‌ها فيلم بيشتر با نام هنرپيشه‌ها شناخته مي‌شد تا كارگردان و سناريست. آن فيلم‌ها، جدا از صحنه‌هاي ناسازگار با عرف مذهبي جامعه، نوعا عرصه جدال مرد و نامرد بود. مرد مظهر لوطي‌گري و مردانگي و نامرد مظهر ناجوانمردي و خيانت و نزولخواري و #ناصر_ملك_مطيعي مردهميشگي آن دوران بود. » بامداد شنبه بود كه خبر درگذشت ناصر ملك مطيعي در شبكه‌هاي اجتماعي دست به دست شد. خبر فوت ناصر ملك مطيعي با واكنش‌هاي بسياري همراه بود. محمود صادقي، نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با انتشار توييت فوق درگذشت فرمان سينماي ايران را تسليت گفت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون