• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4109 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۳ خرداد

رييس شوراي شهر تهران:

ساخت پلاسكو به بنياد مستضعفان مربوط است نه شهرداري

گروه اجتماعي| محسن هاشمي، رييس شوراي شهر تهران ديروز و درحاشيه جلسه شوراي شهر تهران در مورد سخنان استاندار مبني بر كلنگ‌زني ساختمان پلاسكو در عيد فطر در جمع خبرنگاران گفت: مالك پلاسكو كه بنياد مستضعفان است براي آنكه اين ملك را دوباره بسازد خواسته‌هايي را مطرح كرده كه پاسخگويي به آن خواسته‌ها مشكل است. ضمن اينكه اين موضوع كاملا مربوط به بنياد است و از آنجايي كه اين ملك متعلق به يك ارگان است اين موضوع را از صاحب ملك و نه شهرداري بپرسيد.

رييس شوراي شهر تهران در مورد سرانجام برگزاري نمايشگاه الكامپ در محل نمايشگاه‌هاي بين‌المللي گفت: قرار نيست كه نمايشگاه‌هاي پرمخاطب در داخل شهر تهران برگزار شود و من با رييس نمايشگاه بين‌المللي صحبت كردم و وي اعلام كرد كه اين نمايشگاه از آنجايي كه كاملا تخصصي ديده شده و فقط شركت‌هاي ايراني هستند به مانند گذشته پرمخاطب نيست.

وي در پاسخ به اين سوال كه عنوان شده نمايندگان 17 كشور در الكامپ شركت مي‌كنند به شوخي گفت: اينكه خوب است ما حدود 200 كشور داريم و حالا حضور 17 كشور چيزي نيست و شايد يكي از دستاوردهاي تحريم عدم حضور كشورهاي خارجي در نمايشگاه‌ها باشد كه زياد شلوغ نشود. البته بايد صحبت‌هاي مديرعامل نمايشگاه بين‌المللي را بررسي كنيم و من به مديرعامل وقت گفتم كه عدم برگزاري نمايشگاه‌هاي پرمخاطب در داخل شهر به دليل مشكلاتي كه دارد خواسته رييس‌جمهور، وزير صنعت و همه نمايندگان مردم است.

وي در مورد سرانجام افتتاح خط 7 گفت: در دوره قاليباف اتفاقي كه در خط 7 افتاد، افتتاح زودرس بود و همان موقع نيز در شوراي چهارم بحث در اين خصوص داغ بود و حتي به مشاجره كشيده شد و طبيعي است مديريت جديد مسووليت امنيت خطي كه شهروندان را دچار مشكل مي‌كند، نمي‌پذيرد.

هاشمي با بيان اينكه در بازديدي كه از خط 7 داشتم نشان داد كه در زمان مشخص و محدود نمي‌توان نسبت به ايمن‌سازي اين خط اقدام كرد و به همين دليل نسبت به ايمن‌سازي آن اقدام شد، گفت: شهردار تهران نيز صبح ديروز از اين خط بازديد كرد و ان‌شاء‌الله در تابستان 7-6 كيلومتر از خط 7 كه سيگنالينگش تكميل شده افتتاح مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون