• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3197 -
  • ۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۴ اسفند

تعقيب و گريز در امريكا

ويديوي مربوط به تعقيب و گريز پليس امريكا كه دنبال يك شهروند مجرم كرده اين روزها در شبكه‌هاي اجتماعي طرفداران زيادي پيدا كرده است. اين ويديو كه بيش از 5 ميليون بازديدكننده داشته توجه كاربران زيادي را به خود جلب كرده است. در اين ويديو ماشين مجرم مسيرهاي خاصي را براي فرار انتخاب مي‌كند كه از بين ماشين‌ها و مسيرهاي خلاف حركت ماشين‌ها حركت مي‌كند و پليس به دنبال او مي‌رود تا اينكه پس از مدتي او را در گوشه‌اي از يك خيابان گير مي‌اندازد. كاربران نوشته‌اند كه از اين دسته مجرم‌ها در امريكا زياد وجود دارد. اين ويديو بيش از 140 هزار بار بازنشر شده است. همچنان در شبكه‌هاي اجتماعي اين ويديو در حال چرخيدن است. اين ويديو يكي از جذاب‌ترين ويديوهاي هفته بوده است.

بازي مرد با مارهاي خطرناك

ويديوي مربوط به يك مرد هندي كه در يك اتاق با بيش از 50 مار خطرناك زندگي مي‌كند باعث تعجب كاربران زيادي شده است. اين ويديو در كمتر از سه روز بيش از 11 ميليون بازديد‌كننده داشته است. در اين ويديو مشاهده مي‌كنيد كه اين مرد هندي با اين مارها زندگي مي‌كند و مارها هم با اين مرد كاري ندارند، اين ويديو بيش از 200 هزار بار بازنشر شده است كه اكثر كاربران نوشته‌اند بايد بررسي كرد كه چگونه اين مارها با او كاري ندارند و او مي‌تواند به راحتي با اين مارها زندگي كند. اين مساله بسيار عجيب و غيرقابل باور براي كاربران شبكه‌هاي اجتماعي بوده است، اين ويديو در يوتيوب هم بيش از 5 ميليون بازديد‌كننده داشته و به نظر مي‌رسد  براي خيلي از مردم غيرقابل باور است.


سنگ‌نوردي به عنوان تفريح

مردي كه لباس و وسايل مخصوص سنگ نوردي دارد تصميم مي‌گيرد از ديواري كه سنگي است بالا برود اما وقتي نزديك به ديوار مي‌شود وسايل خود را كنار مي‌گذارد و با حداقل امكانات به صورت عجيبي از اين ديوار بلند بالا مي‌رود. اين ويديو بيش از 14ميليون بازديد‌كننده داشته است. تقريبا هر كسي كه اين ويديو را ببيند از اين حركت تعجب مي‌كند. اين ويديو بيش از 100 هزار بار بازنشر شده كه براي اكثر كاربران شبكه‌هاي اجتماعي جذاب بوده است. ويديوهاي ورزشي همواره براي كاربران شبكه‌هاي اجتماعي جذاب بوده و بسياري از آنها نوشته‌اند كه اين دسته از ويديوها براي دنياي مدرن بسيار لازم است و باعث تشويق به ورزش كردن مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون