• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4122 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۹ تير

نقل قول

سرهنگ نباشيد

محمود صادقي، نماينده تهران در مجلس: «طبق اطلاع واصله، احكام سنگين عليه فعالان صنفي دانشجويي با استناد به گزارش‌ها و بازجويي‌هاي وزارت اطلاعات دولت تدبير و اميد صادر شده است.»

«آقاي روحاني! يادتان هست مي‌گفتيد: «من سرهنگ نيستم حقوقدانم»، «پناه مي‌برم به خدا از استبداد راي؛ از بستن دهان مخالفان…!»

قاليباف: دولت نيازمند عمل است

محمدباقر قاليباف: همه ما خوشحاليم كه دولت ما يك اعلام موضع روشني در مقابل امريكا داشت و گفت ما بايد در مقابل زياده‌خواهي امريكا بايستيم و تاكيدات خوبي به مسوولان در دولت براي حل مسائل اقتصادي داشت، اين حرف درستي است ولي علاوه بر گفتن، نيازمند عمل هم هست و ما اميدواريم دولت اين‌بار با عزمي جزم اين حرف‌ها را به عرصه عمل بياورد. گاهي رسانه‌هاي بيگانه و برخي داخلي‌ها مي‌گويند، دولت در سايه نمي‌گذارد دولت كارش را انجام دهد. حتي برخي پا را فراتر گذاشته و بدون ارايه هيچ دليلي با گستاخي مي‌گويند رهبري اجازه نمي‌دهد، اما شما ديديد رييس محترم جمهور اعلام كردند كه مقام معظم رهبري فرمودند اين جمع -اين شورا كه از سه قوه تشكيل شده تا براي اين شرايط اقتصادي تصميم‌گيري كند- هر تصميمي بگيرد را اجرا كنيد حتي در مواردي كه نياز به نظر من است، منتظر سير مراحل اداري كار نشويد و اگر جايي نياز به نظر من بود لازم نيست مراجعه كنيد و همان لحظه كه تصميم گرفتيد اجرا كنيد من هم تاييد مي‌كنم و ابلاغش را مي‌دهم. هيچ‌وقت رهبري به اين شكل همه قوا را در جهت برنامه‌ريزي‌هاي اقتصادي دولت بسيج نكرده‌اند و اين حمايت براي هيچ دولتي تاكنون صورت نگرفته است و دولت بايد از اين فرصت بي‌نظير براي حل مشكلات استفاده كند.

حدادعادل: ما يك تيميم

غلامعلي حدادعادل، عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام: سخنراني روز چهارشنبه رييس‌جمهور با سخنان قبلي ايشان متفاوت بود، آقاي روحاني بيان تازه‌اي داشت كه ما آن را درست، مثبت و متناسب وضع موجود ارزيابي مي‌كنيم. ما در داخل با هم رقابت مي‌كنيم، اما وقتي به عنوان تيم ملي با يك رقيب بيگانه مسابقه مي‌دهيم اختلافات را كنار گذاشته و همه در كنار هم موفقيت ملي را دنبال مي‌كنيم و ديگر تيم‌هاي داخلي مطرح نيستند. سخنان رييس‌جمهور نكات مثبت زيادي داشت، اما انتظار داريم اين سخنان ادامه يابد و ايشان به شيوه‌هاي قبل بازنگردد تا وحدت ملي حاصل شود.

 

رييس‌جمهور ياوه‌گو و پرحرف

علـي ‌اكـبر ولايـتي: رييس‌جمهور ياوه‌گو و پرحرف امريكا بداند كه اين رجزخواني ايشان را هم در مقابلش خواهيم ايستاد و ثابت مي‌كنيم چيزي جز ياوه‌گويي نيست و خيلي دير نخواهد بود كه شاهد پيشرفت ايران همان‌طور كه در ساير شوون بوديم، خواهيم شد و اين اتفاق كلمه كه امروز در كشور به وجود آمده بشارت‌دهنده آينده درخشاني خواهد بود و دانشگاه آزاد به‌سهم خود ان‌شاءالله سهم مهمي را در آموزش عالي ايفا خواهد كرد.

 

رييس جمهور زود تر سر كار بيايد

حجت‌الاسلام مجتبي ذوالنوري، نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي: آقاي رييس‌جمهور گفت كه دولتي‌ها بايد يك ساعت كار خود را به صورت داوطلبانه و بدون دريافت حقوق انجام دهند. ما به آقاي رييس‌جمهور نمي‌گوييم يك ساعت اضافه بماند و كار كند، ما مي‌گوييم آقاي رييس‌جمهور لطف كند زودتر از ساعت 9 و 10 سر كار تشريف بياورند و زودتر از ساعت 2 بعدازظهر هم از سر كار نروند و به اندازه يك كارمند براي مسووليتي كه دارند وقت بگذارند و با روحيه جهادي كار كنند و اينگونه نباشد كه وقتي برف مي‌آيد آقاي رييس‌جمهور در خانه خود بماند و بيرون نيايد. تا زماني كه آقاي رييس‌جمهور خود با روحيه جهادي و فرهنگ و مديريت جهادي به ميدان نيايد، اتفاق خاصي نمي‌افتد، لذا وي بايد از حالت اشرافي‌گري خارج شود و مثل سايرين به وسط ميدان بيايد و كار كند تا اتفاق مثبتي رخ دهد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون