• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4122 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۹ تير

الو... اعتماد

در شماره قبلي اعتماد خواندم كه ترميم كابينه از نظر اقتصادي در دستور كار است. خاطرم هست سال گذشته مي‌گفتند آقاي طيب‌نيا كه اتفاقا توان و سابقه‌اش نشان داده راهكارهاي عملياتي ضدتورمي داشته به سبب تداخل عملكرد برخي از اعضاي دولت كه اتفاقا وزير هم نيستند كنار كشيد. آيا بهتر نيست به جاي استيضاح و صرف دوباره وقت و هزار دردسر در مجلس رييس‌جمهور برخي افراد دولت غير از وزرا را عوض كند و تغيير دهد.

۰۹۱۲۰۰۰۲۹۶۶

 

آقا ما واقعا از برگزاري استيضاح و راي اعتماد خسته شده‌ايم. تو را به هركس كه مي‌پرستيد دوباره ما را به چرخه راي گرفتن از مجلس و لابي‌هاي معمول براي راي اعتماد گرفتار نكنيد. هم‌درد مشخص است و هم درمان. حداقل ما كساني را داشته‌ايم كه هنوز از ۸ سال جنگ تحميلي تجربه دارند. مي‌توانيد از آنها مشورت بگيريد.

۰۹۳۶۰۰۰۳۶۴۱

اين رفتار كه با هشتگ شفاف‌سازي در حال توسعه است را بسيار مي‌پسندم. از آقاي روحاني براي شفاف‌كردن برداشت‌ها از خزانه كه فهرست آن در سايت وزارت امور اقتصادي و دارايي منتشر مي‌شود تشكر مي‌كنم. همين‌طور براي اعلام نام شركت‌هايي كه دلار ۴هزار و ۲۰۰ توماني گرفتند ولي گوشي‌هايي با قيمت دلار ۷هزارتوماني به خلق‌الله فروختند.

۰۹۱۹۰۰۰۶۷۸۰

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون