• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4140 -
  • ۱۳۹۷ يکشنبه ۳۱ تير

خبر

رييس‌جمهور دو قانون مصوب مجلس را براي اجرا ابلاغ كرد

رييس‌جمهور دو قانون مصوب مجلس شوراي اسلامي را براي اجرا به وزارتخانه‌هاي دادگستري و امور خارجه ابلاغ كرد. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني دولت، حجت‌الاسلام حسن روحاني، رييس‌جمهور دو قانون مصوب مجلس شوراي اسلامي را براي اجرا به وزارتخانه‌هاي دادگستري و امور خارجه ابلاغ كرد.بر اين اساس در اجراي اصل يكصد و بيست و سوم قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران، رييس‌جمهور «قانون دايمي شدن قانون مجازات اسلامي » را جهت اجرا به وزارت دادگستري و «قانون الحاق دولت جمهوري اسلامي ايران به پيمان مودت و همكاري در جنوب شرقي آسيا» را به وزارت امور خارجه ابلاغ كرد.

 

صداوسيما موظف است از منافع ملي حمايت كند

 

فاطمه راكعي، دبيركل جمعيت زنان مسلمان نوانديش در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرد: صداوسيما در سال‌هاي اخير بسيار بد عمل كرده و مورد انتقاد مسوولان و فعالان سياسي و مدني زيادي قرار گرفته است، اخيرا هم با چند برنامه اشتباه شرايطي را ايجاد كرده كه ديگر نمي‌تواند ادعا كند در راستاي منافع ملي حركت مي‌كند. صداوسيماي ملي كه موظف است از منافع ملي حمايت كند دولت را تضعيف مي‌كند و در جهت خواست‌هاي سياسي گروهي اندكي حركت مي‌كند اما ادعا دارد كه از منافع نظام حمايت مي‌كند. مقام معظم رهبري اخيرا تاكيد كرده‌اند كه همه بايد در راستاي همدلي و وحدت كشور حركت كنند و صداوسيما نيز از اين دستور مستثني نيست. نقل به مضمون مي‌كنند كه رهبري از صداوسيما هم خواسته‌اند كه تلاش‌هاي دولت را نشان دهد.

دولت بايد بجنبد

مصطفي كواكبيان، نماينده مجلس در گفت‌وگو با فارس گفت: معتقدم كه دولت بايد درزمينه مشكلات اقتصادي زود بجنبد، قبل از اينكه مجلس بخواهد دست به كار شود. اگر در تيم اقتصادي دولت عده‌اي واقعا ناكارآمد هستند، مشكل دارند و افكارعمومي روي آنها حساس است، دولت بايد آنها را تغيير دهد. وضعيت كنوني در هر صورت بخشي از عملكرد دستگاه‌ها را مي‌رساند كه مشكلات اقتصادي ناشي از عدم كارآمدي آنهاست و بخشي از آن هم مربوط به جنگ اقتصادي است كه امريكا عليه ما شكل داده است، بنابراين دولت بايد اهتمام ويژه‌اي براي اصلاح تيم اقتصادي‌اش صورت دهد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون