• ۱۴۰۳ شنبه ۲۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4147 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۸ مرداد

الو... اعتماد

چرا به دليل اعتراض تماشاگران به وزير ورزش، آنها بايد بازداشت شوند؟ اصلا چه قانوني مي‌گويد كه اگر هركسي اعتراض كرد بازداشتش كنند؟ مگر چه كار اشتباهي انجام شده است؟ يك نفر را گذاشته‌اند در ورزشگاه و از مردم فيلم مي‌گيرد و بعد از مدتي چند نفر از تماشاگران دستگير مي‌شوند. چرا به جاي حل مشكلات و پاسخ به مردم، فقط از راه‌حل بگير‌و‌ببند استفاده مي‌كنيد؟

09120000941

روز پنجشنبه نشسته بوديم در خانه‌مان كه از طرف شهرداري براي‌مان پيامي آمد كه به دليل حضور در طرح ترافيك، جريمه شده‌ايد. دوستان گرامي اگر منابع مالي‌شان كم شده فكر ديگري كنند. با نشستن و جريمه كردن مردم به خيال اينكه كسي پيگيري نمي‌كند صندوق‌هاي سازمان‌هاي‌شان را پر‌پول نكنند كه بعد يك عده‌اي يا با آن پول‌ها فرار كنند يا از قبل پول‌ها پروژه‌هاي بي‌فايده با هزينه‌هاي گزاف ايجاد كنند كه پولي به جيب بزنند.

09350000256

ما مردم خودمان هم به خودمان بد مي‌كنيم. داشتم از كنار خانه‌ها رد مي‌شدم و دقت كردم ديدم بسياري از خانه‌ها كولر گازي دارند. كولر گازي در ازاي خنك كردن داخل خانه حجم شديدي از باد داغ را از خود خارج مي‌كند. يك حساب سرانگشتي به راحتي نشان مي‌دهد كه اين حجم كولرگازي كه در تهران مصرف مي‌شود، چقدر به گرماي هوا اضافه مي‌كند. نه اينكه هوا گرم نباشد، نه. هوا خيلي خيلي گرم است اما خب اينها همه گرماي هوا را تشديد مي‌كنند. 09120000893

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون