• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4154 -
  • ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۶ مرداد

شوراي هماهنگي تبليغات از نهادهاي مورد اعتماد مردم است

نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه ايلام شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي را از نهادهاي مورد اعتماد مردم عنوان كرد. حجت‌الاسلام‌والمسلمين محمد‌نقي لطفي در خطبه‌هاي نماز جمعه با اشاره به فرا رسيدن 12 مردادماه سالروز تاسيس اين نهاد گفت: شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي از نهادهاي قديمي و تاثيرگذار در عرصه تبليغات است.

وي ادامه داد: مقام معظم رهبري شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي را از نهادهاي كهن و باسابقه‌ترين عنوان فرموده‌اند كه بر اساس نياز واقعي تشكيل شده و اين سخن حضرت‌آقا، بيانگر اهميت جايگاه اين شوراست.

امام جمعه ايلام در ادامه سخنانش اظهار كرد: امروز جنگ اقتصادي دشمنان بيش از هميشه نمايان شده و فقط رجز نمي‌خواند وگرنه رسما وارد ميدان شده است.

وي با اشاره به اينكه رييس‌جمهور فاسد امريكا بايد خيال مذاكره با ايران را به گور ببرد، تصريح كرد: ديپلماسي انقلابي هرگز اجازه مذاكره با شيطان بزرگ را نخواهد داشت و اگر امريكا علاقه‌مند به مذاكره يا ديپلماسي با ايران است بايد به همه تعهدات در توافق هسته‌اي و معاهده برجام عمل مي‌كرد و صداقت خود را در يك توافق بين‌المللي با ايران به اثبات مي‌رسانيد.

لطفي ابراز كرد: اما حالا پس از سه سال مذاكرات هسته‌اي و برجام هيچ نشاني از حسن نيت در بين مقامات امريكايي احساس نمي‌شود، بنابراين درخواست رييس‌جمهور امريكا فريبكارانه و رياكارانه است و به‌طور قطع پاسخ كوبنده فرمانده نيروي قدس سردار سرافراز سليماني او را وادار به عقب‌نشيني كرد و او را وادار كرد كه هرگز با دم شير بازي نكند.

خطيب نماز جمعه ايلام در بخش ديگري از سخنان خود با تاكيد بر اينكه امريكا به تحريم‌ها اعتياد دارد، خاطرنشان كرد: اعتياد رژيم امريكا به اعمال تحريم‌ها نتيجه پنج سال عقب‌نشيني و امتيازدهي و گفتمان سازش بود، بايد سلاح تحريم را از موضع قدرت از دست دشمن گرفت.

وي با اشاره به نقش مقاومت و پايداري مردم ايران اسلامي در عقب راندن دشمنان يادآور شد: اگر اين‌طور رفتار مي‌شد، تحريم‌ها پس از امضاي برجام از طرف رژيم امريكا اعمال نمي‌شد، اما دستگاه اجرايي معتقد بود عقب‌نشيني در برابر خواسته‌هاي غرب تحريم‌ها را برمي‌دارد اما سياست مماشات در برابر غرب سبب شد كه امريكايي‌ها با سرعت بخشيدن به تحريم‌ها و فشارها براي اهداف استكباري بيشتر تلاش كنند.

لطفي در ادامه با اشاره به نقش توطئه‌هاي دشمنان در ايجاد آشفتگي در بازار سكه و ارز گفت: تروريست‌هاي اقتصادي وابسته به اتاق جنگ امريكا هستند، ركوردشكني دلار و سكه سبب نگراني مردم شده و اين رويدادها دليل محكمي است كه اخلالگران اقتصادي و بازيگران اصلي نوسانات بازار ارز و سكه هماهنگ با دشمن خارجي اين اوضاع را بر اقتصاد كشور حاكم كرده‌اند.

خطيب نماز جمعه ايلام با اشاره به لزوم تغيير در تيم اقتصادي دولت گفت: بايد راهبردها و طرز تفكر و نگرش غرب‌گرايان عوض و تبديل به تفكرات انقلابي و مديريت جهادي شود، سياست‌گذاري و راهبرد در اردوگاه اصلاح‌طلبان كه شاكله مديريت كلان سياسي، اقتصادي و فرهنگي تفكر ليبرالي غربي است و اعتقادي به انقلاب و نظام ولايي و فرهنگ مقاومت و ايستادگي ندارد.

وي با تاكيد بر اينكه راهكار اصلي براي برون‌رفت از مشكلات اقتصادي تغيير راهبرد دولت است، خاطرنشان كرد: مسوولان بايد به‌طور جهادي عمل كرده و در برابر بحران‌ها برنامه‌ريزي كنند و تاكنون هيچ برنامه مشخصي از سوي دولت براي مقابله با بازار آشفته ارز و سكه ديده نشده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون