• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3201 -
  • ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۹ اسفند

سرخط خبرها

 25 درصد قتل‌ها به دليل مصرف شيشه است |عليرضا جزيني، قائم مقام دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر: تحقيقات نشان داده است كه مصرف شيشه به دليل ترشحاتي كه در مغز اتفاق مي‌افتد مغز را كوچك مي‌كند و علت ۲۵ درصد قتل‌ها در كشور مصرف شيشه است. وقتي فرد شيشه مصرف مي‌كند رود را دريا و ارتفاع 20 متر را يك متر مي‌بيند و ممكن است خود را از ارتفاع 20 متري به پايين بيندازد به گمان اينكه تنها از فاصله يك متري پريده است. اين افراد بعد از مصرف شيشه فرق ميان محارم خود و افراد ديگر را تشخيص نداده و به محارم خود تعرض  مي‌كنند.
فارس
 حكم 10 پزشك متخلف صادر شد |محمد جهانگيري، معاون نظارت و برنامه‌ريزي سازمان نظام پزشكي: براي ۱۰ پزشك متخلف حكم صادر شده و بيشترين جريمه‌اي كه تاكنون براي يك پزشك صادر شده، ۱۶ ميليون تومان بوده است.
فارس
  ميرزاده براي توضيح در خصوص افزايش شهريه‌ها به مجلس مي‌رود|محمد مهدي زاهدي، رييس كميسيون آموزش مجلس: دانشجويان دانشگاه آزاد به خاطر افزايش 15 درصدي شهريه در سال 94 به اين كميسيون شكايت كرده‌اند و رييس دانشگاه آزاد براي پاسخ در خصوص علت افزايش شهريه‌ها به كميسيون آموزش مي‌آيد. مهر
  تجمع كارگران  زغال سنگ و شركت واحد در برابر ساختمان وزارت كار| جمعي از كارگران معدن سنگرود (البرز غربي) در اعتراض به تعويق دو ماه حقوق و حق عيدي پايان سال و همچنين درج نشدن حدود 19 ماه از سوابق بيمه‌اي شان تحت عنوان مشاغل سخت و زيان‌آور روز گذشته با سفر به تهران در مقابل ساختمان وزارت كار تجمع كردند.
همچنين جمعي از كارگران شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه روز گذشته با تجمع در مقابل ساختمان وزارت كار حمايت خود را از اعضاي گروه كارگري مذاكرات مزدي براي افزايش واقعي حداقل مزد سال ۹۴ اعلام كردند. ايلنا

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون