• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4179 -
  • ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۸ شهريور

خبر

 

گشت‌هاي عملياتي سپاه براي كشف احتكار ادامه دارد

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران گفت: گشت‌هاي عملياتي سپاه تهران از دي ماه سال گذشته با هماهنگي مقام قضايي و نيروهاي انتظامي آغاز شده است. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ وي افزود: اين گشت‌ها اقدامات خوبي را انجام داده‌اند و مردم عزيزمان در مناطق مختلف شهر تهران امنيت ناشي از حضور گشت‌هاي عملياتي سپاه به همراه نيروهاي انتظامي را لمس كرده‌اند. اين گشت‌ها ادامه و توسعه پيدا خواهند كرد اما حتما فعاليت‌شان با هماهنگي مقامات قضايي و نيروهاي نظامي با نام طرح رضويون ادامه خواهد داشت.

در جلسات عزاداري فقط سخن از وحدت به گوش برسد

جامعه مدرسين حوزه علميه قم به مناسبت فرا رسيدن ماه محرم بيانيه‌اي صادر كرده است. به گزارش فارس، در بيانيه جامعه مدرسين حوزه علميه قم آمده است: همه مردم و صاحبان سلايق سياسي درون نظام شيفته امام ‌حسين (عليه‌السلام) هستند و مجالس حسيني به بركت حضرت سيدالشهدا (عليه‌السلام) محور وفاق و وحدت در جامعه‌اند؛ از اين رو بايد از جلسات عزاداري فقط سخن از وحدت و يكپارچگي به گوش برسد. وحدت كشور زماني مطلوب است كه در محور ولايت و برگرفته از رهنمود‌هاي مقام معظم رهبري، حضرت آيت‌الله‌العظمي خامنه‌اي «مدظله العالي» و توصيه‌هاي مراجع عظام تقليد «دامت بركاتهم» و ديگر دلسوزان نظام اسلامي باشد. چرا كه هر گونه انحراف از مسير ولايت و ديانت ما را در گرداب مشكلات و بحران‌ها گرفتارتر خواهد كرد و از اين روست كه طي ماه‌هاي اخير دشمنان و رسانه‌هاي معاند سعي دارند ناكارآمد‌ي‌هاي مديريتي در كشور را به رهبري معظم انقلاب اسلامي نسبت دهند و با شبهه‌آفريني بر ولايت، به اين ستون محكم خيمه انقلاب خدشه وارد كنند. البته و صد البته كه مردم ديندار و ولايتمدار ايران اسلامي با اطاعت عملي و بصيرت حسيني دشمن را ناكام گذاشته و خواهند گذاشت.

رسانه‌ها حرمت افراد را نگه دارند

محمدرضا عارف، ‌رييس فراكسيون اميد در توييتر خود نوشت: در شرايط فعلي كشور لحاظ كردن منافع ملي و وحدت و انسجام ملي از سوي مسوولان قواي سه‌گانه و تريبون‌داران بايد بيش از گذشته مورد توجه قرار بگيرد. جاي تاسف است افراد و رسانه‌هايي كه مدعي انقلابي‌گري و ارزش‌مداري هستند ولي براي مخالفت با اظهارات يك مسوول و يا يك نماينده مردم متوسل به ادبيات ضدارزشي و كوچه بازاري مي‌شوند. رسانه‌هاي ما بايد با رعايت اخلاق و حرمت افراد به اين موارد بپردازند و فرصت پاسخگويي به نقدها را فراهم كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون