• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱ خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4201 -
  • ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۵ مهر

بايدها و نبايدهاي رييس

9- از ورود پول‌هاي مشكوك به سينما جلوگيري كنيد. به جاي ساختن ده‌ها شوراي ريز و درشت براي مهار فكر و ايده سينماگران يك نهادي درست كنيد كه پول‌هاي كثيف را به سينما نياورند و نشويند و تميز نكنند. سينماي باشرف ايران ر ا از گزند اينان در امان نگه داريد.

10- رييس سازمان سينمايي به جاي اداره كردن سينماگران، بايد پلي باشد ميان مطالبات آنها و حاكميت. اين دوره فرصت خوبي است كه از بروكراسي فرساينده و استعداد كش صدور پروانه‌هاي متعدد خلاص شد. چابك سازي بروكراسي سينماي ايران وظيفه مقدس رييس سازمان سينمايي است. هركس كه مي‌خواهد باشد. به سينماي ايران و تماشاگران فهيم اعتماد كنيد. آنان بهترين مميزان آثار سينمايي هستند.

11- بسياري از شهرستان‌هاي ما فاقد سالن‌هاي سينمايي هستند و به نظر مي‌رسد رييس جديد سازمان سينمايي جديد بايد با بسترسازي و همكاري با وزارت مسكن و شهرسازي، استانداري‌ها و شهرداري‌ها و نيز جذب سرمايه‌گذاران بخش خصوصي، آرزوي بسياري از شهرستاني‌ها را براي داشتن سينما برآورده كند.

شاه‌عباس صفوي روزگاري در اين كشور 999 كاروانسراي عباسي براي آسايش زوار عتبات عاليات راه‌اندازي كرد. سينماي ايران را چه شده است كه نمي‌تواند تجربه موفق شاه عباس را در سينماسازي تكرار كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون