• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۲ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4223 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۱۲ آبان

در روز باراني رشت

ماهي‌ها جان گرفتند

شاگردان علي كريمي در ديدار مقابل پارس جنوبي جم موفق شدند، اولين سه امتياز فصل را دشت كنند و بعد از 10 هفته تنها عدد صفر جدول ليگ را از مقابل تعداد برد سپيدرود پاك كنند. رشتي‌ها در اين مسابقه از ابتدا براي برد به ميدان آمده بودند و با ارايه يك بازي هجومي خطراتي روي دروازه حريف زردپوش به وجود آوردند.

در نهايت در دقيقه 30 مسابقه بود كه مهدوي با ارسال يك پاس دقيق و زيبا شرايطي را مهيا كرد تا بايرامي فرصت گلزني پيدا كند و اين بازيكن هم به زيبايي دروازه حريف جنوبي را باز كرد. اما در نهايت شگفتي شاهد اين بوديم كه سعيد رحيمي‌مقدم داور مسابقه به جاي قبول گل نقطه پنالتي را نشان داد. محمد غلامي پشت توپ قرار گرفت و با يك ضربه به راحتي دروازه را باز كرد و حساب كار يك بر صفر به نفع سپيدرود شد.

در نيمه دوم مسابقه شرايط جوي كاملا به نفع تيم علي كريمي شد و بارندگي شديد باعث شد، جريان بازي تحت تاثير آب و هوا قرار بگيرد. اين شرايط باعث شد تا سپيدرود به جريان بازي مسلط شود و حتي در لحظاتي از نيمه دوم شانس زدن گل‌هاي بيشتر را هم داشتند اما درخشش رحمان احمدي مانع از اين شد كه شكست پارس جنوبي جم سنگين‌تر بشود.

اين پيروزي باعث شد، سپيدرود 6 امتيازي شود. هرچند آنها همچنان در قعر جدول قرار دارند، اما فاصله‌شان با تيم‌هايي مثل نفت مسجد سليمان و نساجي به ترتيب به يك و دو امتياز رسيد و شانس بقاي اين تيم بسيار بيشتر از قبل شد. غلامي با اين گلي كه به ثمر رساند، علاوه بر جام حذفي در ليگ برتر هم تيمش را به نوعي نجات داده و منجي رشتي‌ها از جهنم اضطراب شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون