• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3222 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۲۹ فروردين

هشدارهاي وزير اطلاعات براي ايجاد فضاي سالم سياسي


گروه سياسي| انتخابات پيش‌رو حالا شده است محور هشدارهاي همه مسوولان. دولتي‌ها در مجموعه اين هشدارها پيشتاز هستند تا نخستين تجربه انتخاباتي‌شان را به سلامت بگذرانند. بعد از هشدارهايي كه مسوولان درباره پروژه «پول‌هاي كثيف» دادند نوبت به وزير اطلاعات رسيده تا در سالي كه شروعش با سياست داخلي بوده است هشدارهاي لازم را بدهد. او از لزوم ايجاد يك فضاي سالم سياسي گفته است تا در رقابت‌ها اخلاق رعايت شود.
 اين همان توصيه‌اي است كه ساير مسوولان دولتي نيز بارها از آن صحبت كرده‌اند. وزير اطلاعات در جمع مردم فومن گفت: همه بايد براي اجراي منويات رهبر معظم انقلاب و ايجاد فضاي سالم سياسي و انتخاباتي پرشور، بيش از پيش تلاش كنيم. به گزارش مهر، سيد محمود علوي، وزير اطلاعات اظهار كرد: در رقابت‌هاي سياسي بايد اخلاق، انصاف، موازين شرعي و حفظ آبروي افراد رعايت شود و همه بايد براي اجراي منويات رهبر معظم انقلاب و ايجاد فضاي سالم سياسي و انتخاباتي پرشور، بيش از پيش تلاش كنيم.
علوي با اشاره به نامگذاري سال جاري تحت عنوان دولت و ملت، همدلي وهمزباني از سوي رهبر انقلاب افزود: تا زماني‌كه مودت، همدلي، برادري و مهرباني را در خود تقويت كنيم يقينا پايه‌هاي نظام اسلامي مستحكم‌تر خواهد شد. وزير اطلاعات همدلي و همزباني را شرط اساسي ياري ملت خداجو و مسلمان ايران از سوي حضرت باري تعالي عنوان كرد. حجت‌الاسلام والمسلمين علوي درادامه سخنانش بيان كرد: انقلاب اسلامي از بارزترين مصاديق عبور از دشواري‌ها و سختي‌هاست و گذر از اين مسائل، توسط مردم و مسوولان تحت رهنمودهاي ولي فقيه، موفقيت را براي ايران اسلامي به همراه داشته است.
علوي خاطرنشان كرد: انقلاب اسلامي در شرايطي به پيروزي رسيد كه برخي مبارزان، دچار يأس و نااميدي شده بودند اما با نصرت خداوند بزرگ و تدبير و رهبري داهيانه امام راحل عظيم‌الشأن به پيروزي شكوهمندي دست يافتيم. وزير اطلاعات با بيان اينكه خداوند متعال و امام عصر (عج) در اين 36 سال انقلاب اسلامي را محفوظ داشته‌اند، گفت: در سال‌هاي استقرار نظام جمهوري اسلامي، درخت ايران با خون پاك شهيدان وهمراهي ملت هميشه در صحنه تنومندتر شده و موجبات شگفتي جهان و جهانيان و دشمنان را فراهم كرده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون