• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3222 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۲۹ فروردين

تصادف خونين كاروان عروسي در اتوبان بابايي

در تصادف 18 دستگاه خودروي سواري يك جشن عروسي در اتوبان بابايي تهران دو نفر مجروح شدند.
به گزارش ايسنا، سيدجلال ملكي، سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران با اعلام اين خبر گفت: ساعت 23: 22 پنجشنبه شب حادثه برخورد 18 دستگاه خودروي سواري در مسير غرب به شرق بزرگراه بابايي به سامانه 125 اطلاع داده شد كه به دنبال آن ستاد فرماندهي، عوامل دو ايستگاه را به محل حادثه اعزام كرد.
با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد كه 18 دستگاه خودروي سواري شامل پژو 405، پرايد، پژو 206، بي‌ام دبليو و... متعلق به يك كاروان عروسي، با يكديگر برخورد كرده‌ و متوقف شده‌اند.
سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران با اشاره به گير كردن چند نفر از سرنشينان در خودروها به تشريح جزييات عمليات نجات آسيب‌ديدگان پرداخت و گفت: در اين حادثه دو خانم دچار آسيب‌ديدگي شدند كه يكي از آنها در دقايق اوليه توسط اقوام به مراكز درماني منتقل شد و نفر دوم نيز توسط آتش‌نشاني به اورژانس تحويل داده و سپس به مراكز درماني منتقل شد.
وي با بيان اينكه آتش‌نشانان در ساعت پنج دقيقه بامداد امروز به عمليات خود خاتمه دادند، گفت: علت اين حادثه از سوي عوامل راهنمايي و رانندگي در حال بررسي است اما ذكر اين نكته لازم است كه كاروان‌هاي خودرويي ماشين عروس در هنگام تردد نبايد مانع از بسته شدن بزرگراه‌ها و خيابان‌هاي اصلي شوند و همچنين بايد از انجام حركات مارپيچ و نمايشي نيز پرهيز كنند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون