• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۹ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3224 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۳۱ فروردين

نطق ميان دستور

موسي احمدي، نماينده دير و كنگان: آنچه امروز مورد توجه جامعه جهاني قرار دارد، مذاكرات ايران با 1+5 است، ضمن تشكر از تلاش‌هاي تيم مذاكره‌كننده هسته‌اي، جامعه جهاني بداند جمهوري اسلامي ايران از حقوق حقه خود گذشت نخواهد كرد. امروز مذاكرات به عنوان يك فرصت ديده مي‌شود تا در قالب آن بتوانيم حقانيت خود را به گوش جهانيان برسانيم و با سعه صدر تحت هدايت و رهبري مقام معظم رهبري توانمندي خود را به دنيا نشان داده و فضاي خصمانه جبهه استكبار بر ضد ايران را در هم بشكنيم.
نادر قاضي‌پور، نماينده اروميه: ستون دين، نماز و ستون نظام، ولايت فقيه است، از دولت عزت و اقتدار مي‌خواهيم، چنانچه رهبري فرمودند با مذاكره و توافق مخالف نيستيم ولي مي‌خواهيم با اقتدار كامل، عزت نفس مذاكرات به توافق يكجا با حذف تحريم‌هاي ظالمانه و يكطرفه منتهي شود. وي در ادامه خطاب به هيات دولت تاكيد كرد: از مردم مظلوم و فقير يمن حمايت جدي به عمل آوريد و براي ارسال هر نوع كمكي به مردم يمن دريغ نكنيد؛ مجلس هم در كنار شماست.
حميدرضا مشهدي عباسي، نماينده دماوند و فيروزكوه: با تقدير از تيم مذاكره‌كننده هسته‌اي كشورمان، اميد است نتيجه اين زحمات اثرات مثبتي براي مردم شريف و ميهن اسلامي داشته باشد و همه به فرمايشات مقام معظم رهبري كه فصل الخطاب در مسائل هسته‌اي بوده توجه كنيم.
شهلا ميرگلوي بيات، نماينده ساوه ضمن محكوم كردن عملكرد ضد ديني و انساني آل‌سعود با حمايت امريكا در كشتار مردم بي‌دفاع يمن به ويژه زنان وكودكان، اظهار كرد: جاي بسي تعجب است كه سازمان‌هاي حقوق بشر اين گونه ساكتند و نسبت به اين فجايع انساني بي‌تفاوت هستند؛ ضمن حمايت از تيم مذاكرده‌كننده هسته‌اي و تشكر از فعاليت‌هاي سخت و طاقت‌فرساي ايشان توقع داريم علاوه بر لغو يكباره تحريم‌ها و قطعنامه‌هاي شوراي امنيت با حفظ دانش هسته‌اي حافظ عزت و اقتدار كشور باشند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون