• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3228 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۵ ارديبهشت

احمدي‌نژاد:

به زودي اثري از هيمنه امريكا نخواهد بود

 

گروه سياسي| رييس دولت‌هاي نهم و دهم، آينده جهان را بسيار عالي توصيف كرد و حركت جهان و اتفاقات آن را همگي در جهت اصلاح ‌خواند و گفت: اراده الهي محقق خواهد شد و در اين راه همه با عمل‌شان به نوعي در حال كمك‌كردن به طي اين مسيرند. به لطف خدا خيلي زود از دست‌اندازها در مي‌آييم و به زودي مي‌بينيد كه اثري از هيمنه امريكا نخواهد بود. آنها به مانند ماشيني هستند كه با سرعت زياد به سمت ته دره درحال سقوط است. محمود احمدي‌نژاد كه در ديدار جمعي از دانشجويان دانشگاه بين‌المللي امام خميني سخنراني مي‌كرد با اشاره به ضرورت بازخواني انقلاب اسلامي گفت: يكي از مهم‌ترين اصول انقلاب كار براي خداست. اوايل انقلاب از افراد خواهش مي‌كردند تا پستي را بپذيرند اما الان نه تنها افراد به دنبال پست‌ها مي‌دوند بلكه ميلياردها تومان خرج مي‌كنند تا به منصبي برسند. اين يعني جداشدن از راه انقلاب.
به گزارش شهداي ايران، گزيده سخنراني محمود احمدي‌نژاد در ادامه مي‌آيد:
  اگر از انقلاب فاصله بگيريم هم دچار بي‌هويتي خواهيم شد و هم دچار سرگشتگي. هر جا در اين 36 سال در اوج بوديم محصول تكيه بر آرمان‌هاست و هرجا به مشكل برخورديم نتيجه دوري از آنهاست.
  يكي از مهم‌ترين اصول انقلاب كار براي خدا است. اوايل انقلاب از افراد خواهش مي‌كردند تا پستي را بپذيرند اما الان نه تنها افراد به دنبال پست‌ها مي‌دوند بلكه ميلياردها تومان خرج مي‌كنند تا به منصبي برسند. اين يعني جداشدن از راه انقلاب.
 ‌ براي تبيين آرمان‌ها نيازي به فرياد زدن نيست، امروز ملت ايران خيلي انقلابي‌تر از 30 سال قبل است، اظهارنظرات و مطالبات مردم عمق آرمان‌هاي انقلاب را نشان مي‌دهد.
 ‌   اسم‌ها و تقسيم‌بندي‌ها نمي‌تواند معرف حقيقت باشد، همه كساني كه به دنبال عدالتند همه در يك جبهه قرار دارند و بايد به روزي برسيم كه همه هفت ميليارد جمعيت جهان در يك صف باشند و مطالبات ما، حرف‌هاي ما و عملكرد ما طوري باشد تا همه ملت‌ها دور آن جمع شوند.
 ‌ آينده جهان بسيار عالي است. حركت جهان و اتفاقات آن همگي در جهت اصلاح است، اراده الهي محقق خواهد شد و در اين راه همه با عمل‌شان به نوعي در حال كمك كردن به طي اين مسيرند. به لطف خدا خيلي زود از دست‌اندازها درمي‌آييم و به زودي مي‌بينيد كه اثري از هيمنه امريكا نخواهد بود. آنها به مانند ماشيني هستند كه با سرعت زياد به سمت ته دره درحال سقوط است.
 ‌ ان‌شاءلله پيروزي‌هاي بزرگ در راه است و توطئه‌هاي دشمنان به خودشان كمانه خواهد كرد. تمام تحركات دشمن براي مقابله با امام است، اصلا خاورميانه را به هم ريختند براي مقابله با امام. اما انشالله به زودي يك پاكسازي طبيعي اتفاق خواهد افتاد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون