• ۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4525 -
  • ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۱ آذر

خبر

بعد از تعيين تكليف گود برج ميلاد

عليخاني: شهردار مساله گودهاي رها‌ شده را شخصا پيگيري كند

محمد عليخاني، رييس كميسيون عمران شوراي شهر گفت: از شهردار تهران مي‌خواهيم موضوع گودهاي رها‌ شده به‌ويژه گود مجاور سالن همايش‌هاي برج ميلاد و ايران‌زمين را شخصا پيگيري كند و گزارش آن را به شورا ارايه دهد.

به گزارش ايلنا، عليخاني، با اشاره به موضوع گودهاي رها ‌شده گفت: باتوجه به برگزاري جلسات و پيگيري‌هاي مكرر در مورد پايدار‌سازي و تعيين‌تكليف گود رها‌ شده در مجاورت سالن همايش‌هاي برج ميلاد و باتوجه به اهميت موضوع و مخاطره‌آميز بودن اين گود و ساير گودهاي
رها‌ شده در سطح شهر تهران همانند گود خيابان ايران‌زمين به شهردار محترم تهران تذكر مي‌دهم كه شخصا موضوع را مورد پيگيري قرار داده، تصميمات لازم را اتخاذ و نتيجه را اعلام كند.

فعاليت برخي سراهاي محلات قابل قبول نيست

رييس ستاد مديريت محله ضمن اعلام اينكه به زودي دستورالعمل اصلاحي فعاليت سراهاي محلات بررسي مي‌شود از تلاش شهرداري ‌بر بازنگري و اصلاح ساختار مديريت محلات براي حضور شهروندان در اداره شهر خبر داد. به گزارش ايسنا، مهدي شيرزاد با اشاره به آغاز فرآيند انتخاب مديران محلات گفت: در گذشته معمولا مديران محلات توسط شهردار ناحيه به ستاد مديريت محله معرفي و بعد از انجام مصاحبه از بين چند نفر مدير محله انتخاب مي‌شد اما امسال سعي داريم در راستاي مردمي كردن اقدامات محلات، مديران محلات را از طريق فراخوان انتخاب كنيم، چراكه نبايد اين‌گونه باشد كه افراد به دليل رفاقت با برخي در شهرداري، شانس مدير محله شدن را پيدا كنند و بايد بيشتر به سمتي حركت كنيم كه كارها به خود مردم سپرده شود. رييس ستاد مديريت محله با بيان اينكه سعي شده، سراهاي محلات به دور از نظام بروكراسي اداره شوند و محلي براي پاتوق‌هاي مردمي، سمن‌ها و... باشند، اظهار كرد: ما موظف هستيم از همه ظرفيت‌هاي اجتماعي سطح شهر و محلات استفاده كنيم. شيرزاد با تاكيد بر اينكه سراي محلات رقيب هيچ نهاد ديگري همچون بسيج، مسجد و... نيست، ادامه داد: ما در فرآيند انتخاب مدير محله به دنبال استخدام افراد در شهرداري نيستيم و اين‌گونه تصور نكنند كه اگر مدير محله انتخاب مي‌شود، استخدام شهرداري شده‌ است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها