قدرداني از پاسخگويي مترو
به پيامهاي مردم
در نشست دورنگاه ارتباطات شهر تهران (شوراي مديران روابط عمومي) كه صبح روز يكشنبه
۱۷ آذر ماه ۹۸ در سالن همايش خانه انديشمندان علوم انساني برگزار شد، از شركت بهرهبرداري متروي تهران و حومه به عنوان سرآمد در پاسخگويي به پيامهاي مردمي تقدير شد.
به گزارش مديريت ارتباطات و امور بينالملل شركت بهرهبرداري متروي تهران و حومه، اين جلسه كه با حضور يزداني معاون خدمات شهري و غلام محمدي مشاور شهردار و مدير مركز ارتباطات و امور بينالملل شهردارى تهران و مديران روابط عمومي مناطق، سازمانها و شركتهاي تابعه شهرداري تهران برگزار شده بود، گزارشي از آخرين وضعيت روابط عمومي شهرداريهاي مناطق، سازمانها و شركتهاي تابعه شهرداري تهران درخصوص پاسخگويي به پيامهاي مردم ارايه شد.
در ادامه اين جلسه با اهداي لوحي از مدير ارتباطات و امور بينالملل شركت بهرهبرداري متروي تهران و حومه كه در ميان روابط عمومي سازمانها و شركتهاي تابعه شهرداري تهران موفق به كسب مقام اول در پاسخگويي به پيامهاي مردمي شده بود، تقدير به عمل آمد.