• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4564 -
  • ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۶ دي

مجري شبكه افق از مردم عذرخواهي كرد

پاريزي‌خواني در راديو

باستاني‌پاريزي با صداي بهروز رضوي

زندگينامه و برخي ماجراهاي زندگي شادروان محمدابراهيم باستاني‌پاريزي به مدت يك هفته و 6 قسمت ۲۰ دقيقه‌اي، در برنامه «كتاب شب» راديو تهران بازخواني مي‌شود. محمدباقر رضايي، سردبير و نويسنده برنامه درباره جزييات اين بازخواني به ايسنا گفت: به مناسبت سالگرد تولد شاعر تاريخ و وقايع‌نگار لحظه‌هاي ناب زندگي مردمان روزگار گذشته ايران (استاد باستان‌پاريزي) كه دي ماه است، زندگينامه و برخي ماجراهاي جذاب كودكي، نوجواني، ميانسالي و كهنسالي او در ارتباط با ديگر ادبا و نويسندگان معاصر، براي بازخواني در اين برنامه درنظر گرفته شده است. رضايي درباره منابعي كه در اين روايت راديويي از آنها استفاده شده است، توضيح داد: برخي شماره‌هاي مجله بخارا، كتاب كريم فيضي كه مصاحبه‌اي طولاني با باستاني‌پاريزي است و در انتشارات روزنامه اطلاعات به چاپ رسيده، يادنامه‌هايي كه درباره استاد منتشر شده و برخي نشريات قديمي كه مطالبي درباره او داشته‌اند، ازجمله منابعي هستند كه براي اين روايت راديويي از آنها استفاده شده است؛ البته اين روايت راديويي، از يك تسلسل داستاني برخودار است كه شنيدن آن را براي مخاطب، جذاب كند.

به گفته سردبير برنامه، پخش بازخواني زندگينامه شادروان باستاني‌پاريزي با تهيه‌كنندگي رضا قرباني دامغاني، از روز بيست و هشتم دي ماه، ساعت ۳۰: ۲۳ آغاز مي‌شود و روز سوم بهمن به پايان مي‌رسد.

عذرخواهي مجري شبكه افق

زينب ابوطالبي از مردم به خاطر سخنانش در شبكه افق عذرخواهي كرد و توضيح داد براي هموطنان سوءتفاهم پيش آمده است.

او گفته: «جا دارد عذرخواهي كنم؛ از اين جهت آن‌قدر فضاي متشنج و ناآرامي بود كه براي خود من بازتاب‌هاي منفي در پي داشت. من دلم نمي‌خواهد مردمي كه همه ما براي آنها كار مي‌كنيم چنين تجاربي در چنين فضاي ملتهبي داشته باشند. هميشه دغدغه‌ داشته‌ام كه چرا برخي مسوولان ما حرف‌هايي مي‌زنند كه اكثرا در زندگي‌شان جاري نمي‌شود يا از چيزي ارتزاق مي‌كنند كه خيلي به آن باور ندارند. آنجا در 38 ثانيه‌اي كه از يك 60 دقيقه طولاني برداشت شده، اين‌طور سوءتفاهم شده است؛ در صورتي كه خطاب من به برخي مسوولاني بود كه از اعتقاد و باوري صحبت مي‌كنند كه در زندگي عملا مي‌بينيم به آن پايبند نيستند. من خودم داغدارم از اين هواپيما و دوستانم را از دست داده‌ام؛ واقعا 38 ثانيه وقت گذاشتند، 5 دقيقه بيشتر اين برنامه را مي‌ديدند، بهتر تصميم مي‌گرفتند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون