• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3234 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۳ ارديبهشت

تشكل‌ها

‌طرح جامع حمل‌‌و‌نقل هوايي كماكان بلاتكليف| دبير انجمن شركت‌هاي هواپيمايي با بيان اينكه با وجود وعده‌هاي دولت يك دلار هم از تسهيلات صندوق توسعه ملي براي خريد هواپيما نگرفته‌ايم، گفت: طرح جامع حمل و نقل هوايي تدوين نشده است و سياست‌ها درباره اين صنعت به صورت متمركز اتخاذ نمي‌شود. ‌مقصود اسعدي ساماني درباره طرح جامع حمل و نقل هوايي كشور، به فارس گفت: متاسفانه طرح جامع حمل و نقل هوايي كشور تدوين نشده است و سياست‌هاي لازم درباره اين صنعت به صورت متمركز اتخاذ نمي‌شود. وي ادامه داد: تمركز تصميم‌گيري و سياستگذاري‌ها در صنعت حمل و نقل هوايي مي‌تواند كمك بسزايي در روان‌سازي ارايه خدمات به مسافران و افزايش كيفيت خدمات داشته باشد كه در حال حاضر ايرلاين‌ها با اين مشكل مواجه هستند.

فاصله مصرف داخلي پسته ايران در مقايسه با امريكا| 85 درصد از پسته ايران صادر مي‌شود در حالي كه رقم صادرات اين محصول در امريكا 40 درصد است. محسن جلال‌پور، رييس انجمن پسته در خصوص پيش بيني محصول پسته سال جاري به ايلنا گفت: بر اساس تجربه‌اي كه در سال‌هاي گذشته كسب كرده‌ايم، محصول پسته در سال جاري، با توجه به وضعيت آب و هوايي وشرايط باغات را حول و حوش محصول پارسال يعني نزديك به 200 هزار تن، پيش‌بيني مي‌كنيم. وي در خصوص صادرات پسته در سال گذشته، گفت: بين 200 تا 210 هزار تن پسته در سال 1393 برداشت شد كه 30 تا 40هزار تن به مصرف داخلي رسيد و نزديك به 110 هزار تن نيز صادر شده است.
 
بيمه اصناف راه‌اندازي مي‌شود| اتاق اصناف در نظر دارد يك سازمان مستقل در خصوص بيمه اصناف ايجاد و تمامي فعالان اين صنف را تحت پوشش خود قرار دهد. يكي از مقامات اتاق اصناف ايران به ايلنا گفت: هم‌اكنون براساس برآورد‌هاي انجام شده راه‌اندازي بيمه اصناف پنج ماه به طول خواهد    انجاميد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون