• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3234 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۳ ارديبهشت

پالتي‌ها دو ساعته بليت تمام كردند

اعتماد| بليت‌هاي گروه پالت تمام شد؛ دو ساعت بعد از آنكه سايت‌هاي فروش، امكان خريد را فراهم كردند. جز اين هم البته انتظاري نبود؛ پالتي‌ها مدت‌ها بود كه در تهران كنسرت نداده بودند و به همين خاطر طرفداران اين گروه موسيقي چشم‌انتظار برگزاري اين رويداد بودند. اينها همه در حالي است كه اين گروه به زودي آلبوم «شهر من بخند!» را منتشر مي‌كنند.
اين گروه 15 و 16 ارديبهشت در تالار وحدت به روي صحنه مي‌رود و اين، نخستين اجراي اين گروه پاپ تلفيقي در تالار وحدت است كه قرار است با طراحي صحنه سيامك احصايي به شكلي متفاوت اجرا شود و نوازندگان آن روزبه اسفندارمز (كلارينت)، كاوه صالحي (گيتار)، مهيار طهماسبي (ويولنسل)، داريوش آذر (كنترباس) به همراه امين طاهري (درامز) و سردار سرمست (پيانو، آكاردئون و ملوديكا) در دوبخش به اجراي قطعاتي از آلبوم‌هاي «آقاي بنفش» و «شهر من بخند!» با صداي «اميد نعمتي» خواهند پرداخت.
گروه موسيقي پالت در سال 1389 تشكيل شد. تا آن زمان هر كدام از اعضاي گروه به صورت مستقل به فعاليت در زمينه‌ موسيقي مي‌پرداخت. در خرداد 1391 نخستين اجراي گروه پالت در مجموعه گالري محسن برگزار شد. به دنبال اين اجرا اعضاي گروه فعاليت خود را جهت برگزاري كنسرت‌هاي بزرگ و انتشار آن متمركز كردند كه نهايتا در آبان همان سال نخستين اجراي رسمي اين گروه در برج آزادي به روي صحنه رفت و آلبوم «آقاي بنفش» نخستين اثر اين گروه در اسفند سال 91 به بازار عرضه شد. اين گروه در طول سال‌هاي 92 و 93 در كنار اجراي كنسرت در ايران و كشورهاي ديگر به آماده‌سازي و ضبط آلبوم جديد خود پرداخت. آلبوم «شهر من بخند!» در استوديو كرگدن تهران، مراحل نهايي مسترينگ خود را در استوديوي ابي‌رود لندن به پايان رساند تا در روزهاي پاياني ارديبهشت ماه به بازار عرضه شود. اعضاي گروه و عوامل توليد آلبوم «شهر من بخند!» معتقدند اين آلبوم فضاي كاملا متفاوتي با آلبوم پيشين دارد و فصل نويني در فعاليت‌هاي اين گروه به حساب مي‌آيد.
روزبه اسفندارمز سرپرست گروه پالت در مورد ويژگي‌هاي اين آلبوم گفته است: «بخشي از قطعات اين آلبوم در زمان انتشار آلبوم آقاي بنفش ساخته شده بود و بعضا در اجراهاي زنده ما نيز اجرا مي‌شد ولي با توجه به تفاوت‌هاي زيبايي‌شناختي آثار تصميم برآن بود كه آن قطعات در آلبوم دوم عرضه شوند. در آلبوم «شهر من بخند!»، شنونده‌ها روند دگرديسي پالت از آلبوم اول به اين مجموعه را كاملا حس خواهند كرد. فكر مي‌كنم طيف وسيع‌تري از مخاطبان با «شهر من بخند!» ارتباط برقرار خواهند كرد و سليقه‌هاي جديدي به جمع پالتي‌ها اضافه خواهد شد. »
كنسرت گروه پالت در ساعت 21:30 روزهاي 15 و 16 ارديبهشت برگزار خواهد شد و فروش بليت آن از عصر روز پنجشنبه 10 ارديبهشت از طريق سامانه‌هاي فروش بليت اينترنتي عرضه شد. تمام بليت‌هاي كنسرت گروه «پالت» براي كنسرت 15 و 16 ارديبهشت در كمتر از دو ساعت به فروش رسيد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون