• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4603 -
  • ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۵ اسفند

خبرخوان

ساعت كاري بانك‌ها در هفته آينده كمتر شد

شوراي هماهنگي بانك‌هاي دولتي و نيمه‌دولتي اعلام كرد كه ساعت كاري بانك‌هاي عضو شورا در سطح كشور به مدت يك هفته ديگر از ۱۷ اسفند ۹۸ تا ۲۲ اسفند ۹۸ پس از هماهنگي با استانداران براي كاركنان بانك از ۸ صبح تا ساعت ۱۳ است و براي مشتريان ساعت 8:30 تا 12:30 خواهد بود. در مورد بانك‌هاي خصوصي هم طبق اعلام جمشيدي، دبير كانون بانك‌هاي خصوصي اين اختيار به مديران بانك‌ها در تهران داده شده كه حداكثر يك ساعت از صبح و يك ساعت از عصر را كاهش دهند. همچنين تغيير ساعت بانك‌هاي خصوصي در شهرستان‌ها نيز بنا به تشخيص شوراي امنيت استان و استانداري خواهد بود.

روزانه 7 تا 8 هزار بليت قطار كنسل مي‌شود

عضو هيات ‌مديره انجمن شركت‌هاي حمل و نقل ريلي گفت: همزمان با شيوع ويروس كرونا، روزانه ۷ تا ۸ هزار بليت قطار كنسل و استرداد مي‌شود. محمد رجبي با بيان اينكه با شيوع ويروس كرونا ميزان انصرافي‌هاي بليت قطار به شكل چشم‌گيري افزايش يافته است، ادامه داد: بيش از ۲۵ هزار بليت همزمان با شيوع ويروس كرونا كنسل شده و روزانه ۷ تا ۸ هزار بليت قطار كنسل و استرداد مي‌شود. رجبي تصريح كرد: براي جابه‌جايي مسافران در ايام نوروز هيچ مشكل يا كمبودي وجود ندارد و اميدواريم با رفع شيوع ويروس كرونا بتوانيم به حالت عادي بازگرديم.

درخواست وزارت صنعت براي كاهش هزينه‌هاي خريد اينترنتي

قائم‌مقام وزير صنعت، معدن و تجارت(صمت) طي نامه‌اي به وزير ارتباطات، پيشنهاداتي از جمله افزايش پهناي باند و كاهش هزينه‌هاي خدمات اينترنتي براي ترغيب مصرف‌كنندگان به خريد اينترنتي ارايه كرده است. در اين نامه كه از سوي مدرس خياباني به آذري‌جهرمي ارسال شده به راهكارهايي براي حمايت از بخش‌هاي مختلف از شبكه تجاري و كسب وكارهاي آسيب‌ديده پرداخته شده و پيشنهاد كرده كه استفاده از خريد اينترنتي در پيامك‌هاي ارسالي به عموم مردم ترويج شود و امكان استفاده رايگان يا با تخفيف ويژه از خدمات اينترنتي فراهم شود.

شرط تعويق ۳ ماهه سررسيد اقساط وام‌هاي بانكي

بنابر تصميم شوراي پول و اعتبار، تعويق ۳ماهه سررسيد اقساط تسهيلات قرض‌الحسنه و افراد خاص مشروط به آن است كه بدهي آنها تا تاريخ ۰۱‏/۱۰‏/۱۳۹۸ در طبقه جاري قرار داشته باشد و چنانچه اقساط بانك در بازه زماني مذكور، عقب‌افتاده باشد، مشتري ياد شده بابت مطالبات مذكور، مشمول ممنوعيت‌هاي ناظر بر اشخاص داراي بدهي غيرجاري نمي‌شود.

‌ثبت نشدن كالاي بهداشتي در سامانه انبار در حكم احتكار است

سازمان حمايت مصرف‌كنندگان و توليدكنندگان با بيان اينكه كالاهاي بهداشتي و ضدعفوني‌كننده در گروه يك كالاهاي اساسي و ضروري قرار گرفته و مشمول كنترل قيمت، مبارزه با احتكار، گرانفروشي و اختفا هستند، افزود: اين سازمان علاوه بر مصوبه كارگروه تنظيم بازار به كليه سازمان‌هاي صنعت، معدن و تجارت استان‌ها ابلاغ كرده با قيد فوريت انبارهاي مستقر در آن استان را كه موجودي كالاهاي بهداشتي از قبيل، ماسك، الكل، مواد شوينده و ضدعفوني‌كننده را در سامانه جامع انبارها ثبت نكرده‌اند، شناسايي و با آنها برخورد كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون