• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4625 -
  • ۱۳۹۹ يکشنبه ۳۱ فروردين

ويژه

تكريم و احترام، كليد وفادارسازي  مشتريان بانك تجارت

رضا دولت‌آبادي، مديرعامل بانك تجارت در يادداشتي به اهميت تكريم مشتريان در وفادارسازي آنها پرداخته و مي‌افزايد: جلب رضايت و تكريم مشتريان، بحث جديدي نيست كه در سال‌هاي اخير مورد توجه شركت‌ها و موسسه‌هاي خدماتي واقع شده باشد، خدمت بهينه به مشتريان مقوله‌اي است كه ريشه در تاريخ زندگي بشر و تجارت و بازاريابي دارد. امروزه مجموعه‌هاي خدمت‌محور در جهان فضايي به ‌شدت رقابتي را تجربه مي‌كنند و تمامي فعاليت‌هاي خود را معطوف به خواست و انتظارات مشتريان كرده و اين امر را به عنوان كليد وفادارسازي مشتريان خود مي‌دانند. بدون شك افزايش تعداد مشتريان، دستيابي به سود بيشتر در ازاي ارايه خدمات باكيفيت و جذب و حفظ مشتريان از دغدغه‌هاي مستمر موسسه‌ها و شركت‌هاي خدمت‌رسان است و در اين ميان تنها شركت‌هايي موفق‌تر خواهند بود كه مشتري را جزو سرمايه با ارزش شركت دانسته و با همين رويكرد، وفاداري به مشتريان و درك و تشخيص درست نيازها و انتظارات آنها را لازمه بقا و موفقيت مجموعه خود بدانند.   ما در بانك بزرگ تجارت نهادينه كردن فرهنگ تكريم مشتريان را با تكريم پرسنل به عنوان مشتريان درون‌سازماني آغاز كرده‌ايم و بر اين باور ارزشمند استوار خواهيم ماند.

تجهيز بخش سرطاني بيمارستان امام با حمايت مالي بانك رفاه

بانك رفاه در راستاي ايفاي مسووليت‌هاي اجتماعي خود و در امري خداپسندانه، به منظور تجهيز بخش سرطاني بيمارستان امام خميني(ره)، از اين بيمارستان حمايت مالي كرد. به گزارش روابط عمومي بانك رفاه كارگران، مدير امور ناحيه يك اين بانك گفت: با حمايت مديران عالي و مشاركت همكاران در بانك رفاه، اين بانك در ايام شيوع ويروس كرونا حضوري فعال و سهمي قابل توجه در حيطه مسووليت‌هاي اجتماعي داشته است و علي‌رغم تمامي ريسك‌هاي مرتبط با حضور در محيط بانكي، با اعطاي تسهيلات به شركت‌هاي دارويي و بهداشتي ضمن حمايت از آنان سعي كرده است تا رفاه حال هموطنان را فراهم آورد.

 

گزارش برخي از تسهيلات اعطايي بانك رفاه

در خبري ديگر، روابط عمومي بانك رفاه گزارش تسهيلات اعطايي سال 1398 اين بانك در بخش‌هاي مختلف اقتصادي، بنگاه‌هاي كوچك و متوسط، ضمانتنامه‌هاي صادره ريالي و قرض‌الحسنه اعطايي ازدواج و تهيه جهيزيه را اعلام كرد. اين بانك طي سال‌هاي 96، 97 و 98، بالغ بر 28,440 ميليارد ريال تسهيلات از محل منابع بانك به بنگاه‌هاي كوچك و متوسط پرداخت كرده است. همچنين بانك رفاه در سال 98، در بخش‌هاي كشاورزي، صنعت و معدن، مسكن و ساختمان، بازرگاني، خدمات و متفرقه بالغ بر 545,643 ميليارد ريال تسهيلات اعطا كرده است. اين بانك طي سال‌هاي 97 و 98، تعداد 26,334 فقره تسهيلات قرض‌الحسنه مشاغل خانگي، اشتغال‌زايي و كارفرمايان طرح‌هاي مددجويي به مبلغ بيش از 4,401 ميليارد ريال به معرفي‌شدگان كميته امداد امام خميني (ره)، سازمان بهزيستي و وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي پرداخت كرده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون