• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4655 -
  • ۱۳۹۹ چهارشنبه ۷ خرداد

ويژه

ثبت سفارش غيرحضوري فروش سهام عدالت در بانك‌پاسارگاد

امكان ثبت سفارش فروش سهام عدالت به‌صورت غيرحضوري از طريق سايت بانك‌پاسارگاد فراهم خواهد شد.  به گزارش روابط‌عمومي بانك‌پاسارگاد، مشترياني كه در سامانه سهام عدالت روش مستقيم را براي مديريت سهام خود انتخاب و شماره شباي بانك‌پاسارگاد را به منظور عمليات بانكي اعلام كرده‌اند، اين امكان را خواهند داشت كه از طريق سايت اين بانك به نشاني https: //www.bpi.ir، نسبت به ثبت درخواست فروش سهام عدالت اقدام كنند. به اين ترتيب كليه امور مربوط به دريافت ثبت سفارش متقاضيان فروش سهام عدالت، به صورت غيرحضوري و از طريق درگاه اين بانك انجام خواهد شد. اين اقدام در راستاي كاهش تعاملات اجتماعي براي جلوگيري از شيوع بيشتر ويروس كرونا و همچنين رفاه حال مشتريان و تسهيل در انجام امور بانكي آنها صورت گرفته است.  گفتني است جزييات بيشتر در خصوص زمان آغاز و نحوه ثبت سفارش به زودي از طريق سايت و كانال‌هاي ارتباطي بانك در شبكه‌هاي اجتماعي اعلام خواهد شد.  مركز مشاوره و اطلاع‌رساني بانك‌پاسارگاد به شماره تماس 82890 و سامانه CRM در سايت اين بانك به آدرس https: //www.bpi.ir/crm آماده ارايه اطلاعات بيشتر به مشتريان هستند.


انعقاد تفاهنامه مشترك شركت‌هاي توزيع برق مازندران

مدير عامل شركت توزيع برق مازندران از انعقاد تفاهمنامه مشترك شركت‌هاي توزيع برق استان و غرب مازندران، مديرعامل شهرك‌هاي صنعتي و رييس سازمان صنعت و معدن و تجارت در زمينه مشاركت مشتركين صنعتي در زمان پيك مصرف در مازندران خبر داد. مهندس رضا غفاري گفت: 29 شهرك صنعتي با بيش از 1500مشترك صنعتي با بار مصرفي 118 مگاوات با تغذيه 37 فيدر در مازندران فعاليت دارندكه مي‌توانند بيش از 100 مگاوات در زمان پيك با شركت توزيع برق مازندران همكاري داشته باشند. وي هدف اصلي از انعقاد اين تفاهمنامه را همكاري صنايع در 4 ساعت بعدازظهر كه از 13 لغايت 17 شامل مي‌شود دانست. مديرعامل شركت توزيع برق مازندران مصرف برق مشتركان را در حال حاضر به ميزان 750 مگاوات خواند و گفت اين در حالي است كه شبكه توزيع با آغاز فصل گرما بايد فشار مصرف 2000 مگاواتي را تحمل كند كه آستانه پايداري شبكه مازندران تا 1900 مگاوات است و بعد از آن با عدم پايداري شبكه مواجه خواهيم شد.  غفاري پيك بار سال گذشته شبكه توزيع برق مازندران را 1840 مگاوات در 9/5/98 بيان كرد كه با همكاري خوب مردم و مسوولان و پيك سايي و مديريت مصرف 200 مگاواتي، تابستان بدون خاموشي را پشت سرگذاشتيم و در مجموع تابستان سال گذشته را به عنوان تابستان 98، بدون كوچك‌ترين فشار و خاموشي به مردم پشت سرگذاشتيم و برگ زريني بر افتخارات مجموعه صنعت برق كشور افزوده شد و رضايت كامل مشتركان را هم در برداشته است.


افزايش توليد و رشد سود عملياتي  در شركت فولاد سنگ مباركه اصفهان

مجمع عمومي عادي سالانه شركت معدني و صنعتي فولادسنگ مباركه اصفهان (سهامي خاص) با حضور اكثريت صاحبان سهام در ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه 23/02/1399 در محل شركت معدني و صنعتي فولادسنگ مباركه اصفهان برگزار شد. مرتضي شباني، مدير امور مجامع و ارزيابي شركت‌ها با اعلام اين خبر افزود: در اين مجمع كه رياست آن را غلامرضا طاهري، مدير سرمايه‌گذاري و امور شركت‌هاي فولاد مباركه برعهده داشت، ابتدا گزارش عملكرد شركت باتوجه به كلنگ‌زني طرح‌هاي افزايش ظرفيت سه‌برابري آهك و دولوميت كلسينه و دوبرابري توليد سنگ دانه‌بندي‌ شده در طرح‌هاي توسعه شركت فولادسنگ توسط مهرداد فقيهيان مديرعامل شركت، ارايه شد و در ادامه، پس از قرائت گزارش بازرس قانوني و حسابرس مستقل شركت، صورت‌هاي مالي سال مالي منتهي به پايان اسفند ماه سال 1398 تصويب شد. او با بيان اينكه سود خالص اين شركت در سال 98، مبلغ 122,834 ميليون ريال بوده، گفت: سود خالص اين شركت نسبت به مدت مشابه سال قبل 62درصد رشد داشته است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون