• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4677 -
  • ۱۳۹۹ شنبه ۷ تير

89 درصد مشتركين خانگي استان اصفهان ماهانه زير 20 مترمكعب آب مصرف كردند

معاون خدمات مشتر كين و درآمد آبفا استان اصفهان اعلام كرد: در سال گذشته، 89 درصد مشتركين خانگي، مصرف آب را در طول ماه به خوبي مديريت كرده و طي 30 روز بين 0 تا 20 مترمكعب آب مصرف كردند. 
رضا رضايي با اشاره به ميزان مصرف ساير مشتركين خانگي عنوان كرد: در سال 98 حدود 11 درصد مشتركين خانگي بين 20 تا 40 متر مكعب در ماه آب مصرف كردند و 5/0 درصد مشتركين خانگي در طول ماه بيش از 40 متر مكعب آب را به مصرف رساندند.
او با توجه به شيوع ويروس كرونا در انتهاي سال گذشته پيرامون چگونگي مصرف آب توسط مشتركين خانگي تصريح كرد: در دوماهه پاياني سال 98 با توجه به شيوع ويروس كرونا مصرف آب نسبت به مدت مشابه سال قبل افزايش يافت به‌ طوري كه در دو ماهه ابتدايي سال جاري 86 درصد مشتركين خانگي بين 0 تا 20 متر مكعب آب طي 30 روز مصرف كردند. 
معاون خدمات مشتركين ودرآمد شركت آبفا استان اصفهان افزود: در فروردين و ارديبهشت ماه سال 99 حدود 4/13 درصد مشتركين خانگي بين 20 تا 40 مترمكعب آب مصرف كردند، همچنين در اين بازه زماني 5/0 درصد مشتركين خانگي هم بيش از 40 مترمكعب آب به مصرف رساندند. 
رضايي با تاكيد برمصرف بهينه آب خاطرنشان ساخت: با شيوع ويروس كرونا مردم به لحاظ رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي آب را بيشتر از مواقع ديگر مصرف مي‌كنند اما توصيه مي‌شود با توجه به منابع محدود آب در استان اصفهان در مصرف صحيح آب دقت بيشتري به خرج دهند. 
او با بيان اينكه در استان اصفهان در سال 97 به لحاظ وقوع خشكسالي شديد با بحران كم آبي مواجه بوديم، خاطرنشان ساخت: در سال 97 مردم اصفهان نهايت همكاري را با شركت آبفا در جهت تامين پايدار آب شرب مشتركين از خود نشان دادند و بيش از 90 درصد مشتركين خانگي در طي يك ماه بين 0 تا 20 متر مكعب آب استفاده كردند كه جاي تقدير و تشكر دارد. 
معاون خدمات مشتركين و درآمد شركت آبفا استان اصفهان بيان كرد: در حال حاضر الگوي مصرف آب در اصفهان 14 متر مكعب در ماه تعريف شده است با توجه به اين موضوع انتظار مي‌رود مردم با مصرف درست آب در طول ماه مطابق با الگو آب را استفاده كنند تا شاهد تامين پايدار آب شرب در اصفهان باشيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون