• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4692 -
  • ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۴ تير

خبر

سخنگوي شوراي شهر تهران خبر داد

اجراي محدوديت‌هاي كرونايي در پايتخت

گروه اجتماعي | سخنگوي شوراي شهر تهران، از اجراي محدوديت‌هاي حداقلي در پايتخت خبر داد. به گزارش خبرگزاري مهر، علي اعطا، در توييتر نوشت: بالاخره قرار شد مجموعه‌اي از محدوديت‌ها، فعلا به مدت يك هفته در تهران و شهرهاي قرمز ١٠ استان ديگر اعمال شود. دانشگاه‌ها و مدارس، موسسات آموزشي، كافه‌ها، همايش‌ها و مراسم و تالارها و... در اين فهرست هستند. هر چند براساس ليست ابلاغي، رويكرد در اعمال محدوديت‌ها، «حداقلي» است.

برخورد سازمان تاكسيراني با رانندگان بدون ماسك

گروه اجتماعي | رييس اتحاديه تاكسيراني‌هاي شهري كشور با تاكيد بر لزوم سخت‌گيري در مورد رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي توسط سازمان‌هاي تاكسيراني و شهرداري‌ها افزود: قطعاً با رانندگان متخلف بدون ماسك برخورد خواهد شد. به گزارش ايسنا، مرتضي ضامني ضمن قدرداني از رانندگان تاكسي كه مسائل بهداشتي را رعايت مي‌كنند، گفت: معدود رانندگاني هستند كه پروتكل‌هاي بهداشتي را رعايت نمي‌كنند و به همين منظور هم سازمان‌هاي تاكسيراني در سراسر كشور عدم استفاده از ماسك توسط رانندگان را به عنوان يك تخلف محسوب مي‌كنند.او با اشاره به برخورد سازمان‌هاي تاكسيراني سراسر كشور با متخلفان در اين حوزه گفت: كميته‌هاي انضباطي هر شهرداري اين موضوع را به عنوان يك تخلف با اولويت مورد بررسي قرار مي‌دهند.به گفته رييس اتحاديه تاكسيراني‌هاي شهري كشور، طبق آيين‌نامه قانون مربوط به تاكسيراني، كميته انضباطي تخلفات گوناگون را بررسي و نسبت به صدور حكم متناسب با تخلف صورت گرفته اقدام مي‌كند. مردم هم در صورت مشاهده اين تخلفات مي‌توانند موارد را به خطوط ارتباطي شهرداري‌ها اطلاع دهند تا اقدامات لازم به عمل آيد.ضامني درباره تخلف تاكسي‌هاي خطي داخلي و بين‌شهري از پروتكل‌هاي بهداشتي گفت: سازمان‌هاي تاكسيراني و شهرداري‌ها سخت‌گيري‌هاي لازم را در اين خصوص انجام مي‌دهند و قطعا با اين رانندگان متخلف برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

مهلت ۲۰ روزه محيط‌زيست براي ساماندهي مركز دفن زباله گندك

گروه اجتماعي | مديركل حفاظت محيط‌زيست استان تهران گفت: در حوزه محيط‌زيست انساني شهرستان دماوند رسيدگي و ساماندهي وضعيت مركز دفن زباله گندك از مهم‌ترين موضوعات است و از سوي محيط‌زيست فرصت ۲۰ روزه براي ساماندهي اين مركز به شهرداري داده شده است.به گزارش ايسنا، سعيد محمودي روز گذشته به همراه جمعي از مسوولان محيط‌زيست استان تهران با حضور در شهرستان‌هاي پرديس، دماوند و فيروزكوه در جريان آخرين وضعيت محيط‌زيستي اين شهرستان‌ها قرار گرفت و به ارزيابي اقدامات انجام شده در اين شهرستان‌ها پرداخت.

مديركل حفاظت محيط‌زيست استان تهران در جريان بررسي موضوعات محيط‌زيستي شهرستان پرديس گفت: در حوزه شهرستان پرديس معضلات محيط‌زيستي در حوزه محيط‌زيست انساني از گذشته وجود داشته است كه هم‌اكنون پيگيري و حل آن در اولويت و دستور كار محيط‌زيست قرار دارد.او با اشاره به روند قانوني ثبت اقدامات انجام شده اظهار كرد: رسيدگي و پيگيري پرونده‌هاي تشكيل‌شده درخصوص منابع آلاينده آب و خاك در اين شهرستان از سوي محيط‌زيست شهرستان كه در حال انجام است، اهميت داشته و ضروري است.مديركل حفاظت محيط‌زيست استان تهران تصريح كرد: باتوجه به شكل‌گيري كانون‌هاي جمعيتي در اين شهرستان موضوعات و معضلات محيط‌زيستي بايد به سرعت و دقت از سوي دستگاه محيط‌‌زيست و همه مسوولان شهرستان تعقيب و حل و فصل شود.محمودي در ادامه و در بازديد از وضعيت محيط‌زيستي شهرستان دماوند نيز اظهار كرد: در اين شهرستان موضوع محيط‌زيست انساني در كنار محيط‌زيست طبيعي مهم است و در كنار پيشگيري و برخورد قانوني با تخلفات شكار و صيد و به‌طور كلي وضعيت محيط‌زيست طبيعي و موضوعات محيط‌باني، تخلفات حوزه محيط‌زيست انساني هم اولويت خاص خود را دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون