• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4704 -
  • ۱۳۹۹ سه شنبه ۷ مرداد

خبر

امريكا حداقل ۲۳ بار درخواست مذاكره داده است

حسن روحاني، رييس‌جمهوري عصر دوشنبه در نشستي با توليد‌كنندگان و فعالان صنايع پتروشيمي و فولاد كشور با اشاره به طرح درخواست‌هاي متعدد ازسوي ايالات متحده امريكا و متحدانش براي ملاقات با مقامات ايراني خاطرنشان كرد: الان تقريبا ۲ سال و ۳ ماه است كه امريكا از برجام خارج شده و در شديدترين فشارها هستيم؛ آنها فكر مي‌كردند ما چند ماه بيشتر نمي‌توانيم، دوام بياوريم و مجبور مي‌شويم با آنها تماس بگيريم؛ در اين مدت اگر بگويم ۲۳ مرتبه درخواست ملاقات با مقامات امريكايي دريافت كردم، كم گفته‌ام؛ در يك سفر نيويورك در سال ۹۶ هشت مرتبه از من تقاضاي ملاقات شد. سال  ۹۷ بيشتر از سال ۹۶ و سال گذشته تقريبا همه سران كشورهاي غربي و اروپايي يكي يكي از ما خواستند تا با مقامات امريكايي ملاقات كنيم. به گزارش ايرنا، رييس‌جمهوري با تاكيد بر اينكه ما ابايي از مذاكره نداريم اما به دنبال نمايش نيستيم  بلكه به دنبال حل مساله هستيم، گفت: امروز برخلاف همه مقررات بين‌المللي تحريم بر ما تحميل شده و بايد اين تحريم‌ها را بردارند.


تهديد امنيت هوانوردي به هيچ ‌وجه قابل گذشت نيست

رييس قوه قضاييه با بيان اينكه راهكار پايان شرارت‌هاي امريكا در منطقه اخراج از منطقه است، گفت: تهديد امنيت هوانوردي و تعرض به هواپيماي مسافربري به هيچ ‌وجه قابل گذشت نيست. به گزارش ايسنا، سيدابراهيم رييسي در جلسه روز گذشته با مسوولان قضايي با تاكيد بر اينكه راهكار پايان شرارت‌هاي امريكا  در منطقه اخراج آنها از منطقه است، گفت:«تهديد امنيت هوانوردي و تعرض به هواپيماي مسافربري به هيچ‌ وجه قابل گذشت نيست.» او همچنين تاكيد كرد كه دادستاني كل و معاونت بين‌الملل قوه  شكايات  سرنشينان اين هواپيما را مجدانه پيگيري كنند.

تمام دستورات اسلام، سياسي است

حجت‌الاسلام‌ محدر به مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران استان البرز منصوب شد. به گزارش پايگاه خبري انتخاب، آيت‌الله سيدمحمدمهدي حسيني‌همداني روز دوشنبه در آيين تكريم و معارفه مديريت حوزه علميه خواهران البرز با بيان اينكه برخي در مقايسه بين بانوان و برادران حرف‌هاي قشنگ و ظاهر زيبا مي‌زنند، اظهار كرد: آنها مي‌خواهند تطبيقي دهند با مسائل روز و مسائل اومانيستي كه هست بنابراين در همين بحث حجاب كه زده مي‌شود كه دست مردم باشد اين محدوده‌اش چه مي‌شود.  او گفت: ما در اسلام هيچ دستوري چه دستورات فردي و چه اجتماعي نداريم كه آن دستور سياسي نباشد حتي دستورات  فردي هم با تحليلي كه وجود دارد مربوط به سياست است. آيت‌الله حسيني همداني با بيان اينكه توحيد يك امر سياسي است  افزود: كسي كه موحد شد، دشمن‌شناس مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون