• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4704 -
  • ۱۳۹۹ سه شنبه ۷ مرداد

خبرخوان

۱۲۰۰ مورد ساخت‌وساز غيرمجاز  فقط در ۴ روستا

رييس سازمان بازرسي كل كشور در خصوص ساخت‌وسازهاي غيرمجاز گفت: در ۴ روستا كه بررسي كرديم بيش از ۱۸ هكتار از اراضي مورد تصرف واقع شده و بيش از ۱۲۰۰ مورد ساخت و ساز صورت گرفته كه اين خلاف قانون است. بعضا مجوز‌هاي غيرقانوني براي اين افراد صادر شده است. حجت‌الاسلام و المسلمين حسن درويشيان در ادامه گفت: كميسيون ماده ۱۰۰ قانون شهرداري‌ها متخلفين را به انجام تخلف تشويق مي‌كند. ساخت باستلي‌هيلز، سازمان‌يافته و با هماهنگي‌هاي قبلي بوده است.


اجاره ۲۵۰ هزار توماني كارت ملي براي خريد دلار سهميه‌اي

دلالان و سوداگران كه همواره با ايجاد تقاضاهاي كاذب، بازار ارز را متلاطم مي‌كنند، اين بار به اجاره كارت‌هاي ملي به مبلغ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان براي خريد ارز سهميه‌اي روي آورده‌اند.


مصاديق احتكار ماسك اعلام شد

سازمان حمايت اعلام كرد: نگهداري و عدم اعلام موجودي ماسك و مواد اوليه توليد ماسك مشمول احتكار است. سازمان حمايت مصرف‌كنندگان و توليدكنندگان اعلام كرد: با توجه به بخشنامه شماره ۱۰۴۰۲۷/۶۰ مورخ ۲۵/‏۰۴/‏۹۹‬ ستاد مقابله با ويروس كرونا، نگهداري و عدم اعلام موجودي ماسك و مواد اوليه توليد ماسك مشمول احتكار است و دستگاه‌هاي نظارتي و امنيتي موظفند مطابق ضوابط و مقررات قانوني با توجه به شرايط حاكم بر كشور و ضرورت نياز مردم به اين اقلام در ايام اوج بيماري كرونا اقدام لازم معمول دارند.


گراني گوشت ارتباطي به دامداران ندارد

سعيد سلطاني، مديرعامل اتحاديه دامداران كشور در خصوص قيمت گوشت گفت: با توجه به انباشت دام در واحد‌هاي دامداري، دامداران با سود‌هاي حداقلي به امر توليد مشغولند، به همين خاطر بار‌ها اعلام كرده‌ايم كه مقصر گراني گوشت دامداران نيستند چرا كه صنف قصاب مستقيم از دامدار، دام خريداري نمي‌كند. او ادامه داد: ۳۰۰ هزار راس گاو در واحد‌هاي دامداري دپو شده است. در حال حاضر وزن‌هاي دپو شده به يك تن رسيده كه با اين وجود ممكن است حالت سكته به دام دست دهد كه از مسوولان انتظار مي‌رود تدابيري براي اين موضوع بينديشند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون