• ۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4705 -
  • ۱۳۹۹ چهارشنبه ۸ مرداد

دنياي ورزش يك روز قبل

زلاتان ماندني شد

تيم فوتبال ميلان با رونمايي از پيراهن فصل آينده‌اش بر تن زلاتان ابراهيموويچ، به نوعي از ماندني بودن اين ستاره سوئدي در روسونري خبر داد. ميلان از فصل آينده از پيراهن‌هاي توليدي شركت پوما استفاده خواهد كرد و قرار است در بازي آخرش در اين فصل مقابل كالياري كه 5 روز ديگر برگزار مي‌شود با اين پيراهن به ميدان برود. آلسيو رومانيولي، هاكان چالهانوغلو، تئو هرناندس و زلاتان 4 بازيكني بوده‌اند كه ميلان در فيلم رونمايي از پيراهن جديدش از چهره آنها استفاده كرده است و به همين دليل انتظار مي‌رود اين بازيكنان فصل آينده در سن‌سير بمانند. پيراهن جديد تيم فوتبال ميلان همان پيراهن فصول گذشته اين تيم داراي نوار‌هاي عمودي قرمز و مشكي است و البته عرض اين نوارها نسبت به پيراهن فعلي تيم بيشتر است.

 

تست كروناي مهاجم رئال مثبت شد

روز گذشته بود كه تعطيلات يك هفته‌اي بازيكنان رئال به اتمام رسيد و تيم پزشكي باشگاه از هر كدام از بازيكنان، كادر فني و افراد تحت ارتباط با بازيكنان در كمپ تمريني به صورت جداگانه و در محل اقامت‌شان تست كرونا گرفت. ماريانو دياز تنها بازيكن غايب تمرين امروز رئال بود و سپس اعلام شد كه تست كروناي او مثبت شده است. به اين ترتيب او دو هفته در منزل خود تحت قرنطينه باقي خواهد ماند و قطعا بازي برگشت برابر سيتي در17 مردادماه را از دست خواهد داد.

 

قائدي نياز به روانشناس دارد

مهدي قائدي بازيكني است كه فصل فوق‌العاده‌اي را پشت سر گذاشته است و تا همين جاي ليگ هم از نظر تعداد گل و پاس گل موثرترين بازيكن ليگ نوزدهم بوده اما اين بازيكن مدتي است كه در گلزني ناكام بوده است. فرهاد مجيدي كه در مدت سرمربيگري در استقلال نشان داده به قائدي علاقه زيادي دارد، تصميم دارد براي قائدي يك روانشناس استخدام كند تا اين بازيكن بتواند دوباره از نظر ذهني آماده درخشش در ليگ برتر شود. بي‌ترديد قائدي يكي از مهم‌ترين بازيكنان استقلال است كه فرهاد مجيدي روي درخشش او در ادامه فصل حساب ويژه‌اي باز كرده است.

 

دوپينگ قهرمان ووشو ايران مثبت شد

فدراسيون جهاني ووشو از مثبت شدن تست دوپينگ 5 سانداكار جام جهاني 2018 چين خبر داد. سيدمعين تقوي و حميدرضا قلي‌پور دو ملي‌پوش مدال‌آور اين پيكارها در بين اين اسامي هستند. تقوي در وزن 85- كيلوگرم، مدال طلا گرفت و قلي‌پور در وزن 90- كيلوگرم مدال نقره كسب كرده بود. تيم ملي ايران در اين رقابت‌ها با كسب 7 مدال طلا و يك مدال نقره قهرمان شده بود. تيم چين با 6 مدال طلا عنوان نايب‌قهرماني را به دست آورده بود.

 

زمان قرعه‌كشي ليگ‌ برتر كشتي اعلام شد

با پايان يافتن مهلت اعلام آمادگي تيم‌ها براي شركت در بيستمين دوره ليگ برتر كشتي آزاد و فرنگي، جام يادگار امام (ره) و همچنين ثبت قرارداد كشتي‌گيران و مربيان هر تيم در روز 12 مردادماه، اسامي تيم‌هاي حاضر در اين رقابت‌ها به صورت كامل از سوي سازمان ليگ كشتي اعلام خواهد شد. همچنين طبق تصميم مسوولان سازمان ليگ و فدراسيون كشتي، مقرر شد قرعه‌كشي بيستمين دوره ليگ برتر كشتي، جام يادگار امام (ره) روز 23 مردادماه در دانشگاه شهيد بهشتي تهران برگزار شود.

 

پرسپوليس در واترپلو هم قهرمان شد

رقابت‌هاي ليگ برتر واترپلو ۱۳۹۸ به دليل شيوع ويروس كرونا و پرهيز از تجمع در اماكن پرخطر به توصيه ستاد ملي مبارزه با كرونا نيمه كاره ماند. در اين راستا جلسه كميته فني واترپلو به صورت آنلاين برگزار شد و پس از ارزيابي شرايط جدول، امكان‌سنجي چگونگي ادامه مسابقات و شرايط برگزاري مسابقات جديد، در نهايت پس از بحث و بررسي و ارايه نظرات اعضا با اكثريت آرا پايان ليگ ۱۳۹۸ اعلام شد.

بر اين اساس رتبه‌بندي نهايي تيم‌ها در ليگ برتر واترپلو ۱۳۹۸ به شرح زير است:

۱- پرسپوليس

۲- دانشگاه آزاد اسلامي

۳- سايپا و نفت اميديه (مشترك) 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون