• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3244 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۴ ارديبهشت

خبر كوتاه

تصادف ساختگي براي فرار از جنايت

باشگاه خبرنگاران| فرمانده انتظامي شهرستان ثلاث باباجاني كرمانشاه از كشف قتل عمدي درصحنه تصادف ساختگي خبر داد.
سرهنگ محمدرضا ياري، فرمانده انتظامي شهرستان ثلاث باباجاني كرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشريح جزييات اين خبر گفت: درپي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي به كلانتري مركز مبني بر يك فقره واژگوني در يكي از جاده‌هاي روستايي منجر به فوت راننده و انتقال جسد به بيمارستان، عوامل گشت جهت بررسي صحت و سقم موضوع به بيمارستان اعزام شدند. وي ادامه داد: گزارش حاكي است جسد جواني ۳۵ساله برروي تخت اورژانس قرار گرفته و علت حادثه از طريق پزشك معالج شدت جراحات وارده براثر واژگوني خودرو اعلام شده است، كه جسد جهت بررسي بيشتر به پزشكي قانوني شهرستان جوانرود منتقل مي‌شود.
با حضور كار‌شناس تصادفات در صحنه واژگوني و نظر پزشك قانوني مبني بر وجود آثار چاقوخوردگي در جسد احتمال وقوع مرگ در محل ديگر و خارج از محل واژگوني قوت گرفت. سرهنگ ياري ادامه داد: با ابهامات موجود و احتمال وقوع قتل در محل ديگر و صحنه‌سازي با تصادف ساختگي، پرونده جهت بررسي فني و كار‌شناسانه در اختيارپليس آگاهي قرار گرفت. در ادامه تحقيقات محرز شد كه مرگ متوفي بر اثر حادثه واژگوني نبوده و احتمال وقوع قتل به يقين تبديل شد. فرمانده شهرستان ثلاث باباجاني خاطرنشان كرد: در اين راستا تعداد هفت نفر مظنون شناسايي و دستگير شده و تحقيقات در اين خصوص كماكان ادامه دارد.

 

مصدوميت ۱۴ نفر در برخورد زنجيره‌اي ۱۳ خودرو

تسنيم| در تصادف شديد ۱۳ خودرو در دو حادثه جداگانه ۱۴ نفر مصدوم شدند.
سيدجلال ملكي، سخنگوي آتش نشاني تهران با اعلام اين خبر گفت: ساعت 20:49 شب سه‌شنبه برخورد چند دستگاه خودرو در مسير شمال به جنوب اتوبان تهران- قم، بعد از عوارضي به سامانه 125 اعلام و ايستگاه 50 به محل حادثه اعزام شد.
وي ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد چهار دستگاه خودروي سواري شامل سه پژو و يك پرايد با يكديگر برخورد كرده‌اند كه تعدادي از سرنشين‌ها ازخودرو خارج و تعداد ديگري در خودروها محبوس بودند. سخنگوي سازمان آتش‌نشاني با بيان اينكه در پي اين حادثه ترافيك سنگيني ايجاد شده بود، تصريح كرد: آتش‌نشان‌ها شش مصدوم را از خودرو خارج كردند كه چهار نفر از آنها به مركز درماني منتقل شدند. معبر بازگشايي شد و بعد از ايمن‌سازي محل حادثه عمليات در ساعت 21: 21 به پايان رسيد.
وي از وقوع حادثه ديگري خبر داد و گفت: ساعت 1:24 بامداد امروز (ديروز) برخورد چند دستگاه خودرو در خيابان دولت، بلوار كاوه به سامانه 125 اعلام و سه ايستگاه به محل اعزام شدند. در محل مشاهده شد يك دستگاه جرثقيل 25 تني كه به سمت دولت در حركت بود به دليل نامشخصي كنترل خود را از دست داده و با خودروهاي پشت چراغ قرمز برخورد كرد.
ملكي تصريح كرد: در پي اين حادثه جرثقيل تعدادي از خودروها را به وسط چهارراه راند و به اين ترتيب با 9 خودرو از جمله هفت خودروي سواري‌، يك موتوسيكلت و يك جرثقيل سبك برخورد مي‌كند. در واقع خودروهاي اين تصادف بين دو جرثقيل سنگين و سبك گرفتار شدند. وي افزود: آتش‌نشان‌ها با آغاز عمليات خود هشت نفر از افراد محبوس شده در خودرو را خارج كردند و پنج نفر از آنها را به دليل مصدوميت به مركز درماني انتقال دادند. به دليل اينكه راننده جرثقيل در محل حادثه حضور نداشت با كمك يك جرثقيل ديگر خودروها به حاشيه خيابان منتقل شدند و بعد از ايمن‌سازي محل حادثه عمليات در ساعت 3: 12 به پايان رسيد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون