• ۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3116 -
  • ۱۳۹۳ سه شنبه ۴ آذر

يك كشته و 130 مجروح بر اثر جاري شدن سيل

در سه استان كشور رخ داد

اعتماد| بارندگي‌هاي شديد دو روز گذشته در استان مازندران يك كشته و بيش از 40 مصدوم بر جاي گذاشته است. اين در حالي است كه استان‌هاي خوزستان و كهگيلويه و بوير احمد نيز در 48 ساعت گذشته بارندگي‌هاي مشابهي را تجربه كرده‌اند.
بر اثر وقوع اين سيلاب يكي از زنان شهر رامسر مازندران به دليل سقوط در كانال آبي در اين شهر جان خود را از دست داده است. به گفته حسين درخشان، سخنگوي سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر ايران به دليل بارندگي‌هاي شديد و جاري شدن سيل در شهرهاي اين سه استان در مجموع 130 نفر دچار حادثه شده‌اند كه چهار نفر از آنها به دليل شدت جراحات در مراكز امدادي بستري‌اند. بيش از 30 واحد مسكوني بر اثر اين سيلاب دچار آبگرفتگي شده كه به گفته درخشان با حضور نيروهاي شهرداري تخليه و در اختيار مالكان آن قرار گرفته است.
گفته مي‌شود در عمليات امدادرساني به سيل‌زدگان، 90 نفر امدادگر در قالب 19 تيم امدادي در اين سه استان مشغول فعاليت‌ هستند.
همچنين بارندگي‌هاي اخير، 11 استان ديگر كشور را نيز تحت تاثير قرار داده است؛ اتفاقي كه باعث شده تا به گفته درخشان نيروهاي امدادي در اين استان‌ها نيز در حالت آماده‌باش قرار گيرند.
اين در حالي است كه استان‌هاي شمالي ايران در كمتر از يك ماه گذشته دو سيل ويرانگر را تجربه كرده‌اند. نيمه‌هاي آبان گذشته و بر اثر جاري شدن سيل در شهرهاي شمالي ايران بود كه به بيش از 110 خانه مسكوني خسارات جدي وارد شد و هزار نفر مصدوم بر جا ماند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون