• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4739 -
  • ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۰ شهريور

ويژه

خودروهاي ناقص با تكميل قطعات روانه بازار مي‌شوند

از ابتداي سال جاري تا كنون بيش از ۱۳ هزار و ۹۳۰ دستگاه خودروي پارس در سايت ايران خودرو مازندران توليد شده كه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۵ درصد افزايش نشان مي‌دهد. سيداميد حسيني‌نژاد، مدير عامل سايت ايران خودرو مازندران(خزر) در پي انتشار تصاوير پاركينك اين سايت توليدي در برخي از سايت‌ها و شبكه‌هاي اجتماعي گفت: روزانه ۱۴۰ دستگاه خودرو در اين سايت توليد مي شود و اين آمار بيانگر اقدامات انجام شده در راستاي بهبود روند توليد و تامين است. او افزود: در سال جاري قرار است 35 هزار دستگاه پارس تي.يو.۵ و پارس سال در اين سايت توليد شود. حسيني‌نژاد با رد شائبه احتكار در اين سايت توليدي خاطرنشان كرد: دو هزار دستگاه خودرو داراي كسري قطعه با فناوري پيشرفته در اين سايت وجود دارد كه با تامين قطعات اين خودرو‌ها تكميل و تحويل مشتريان مي‌شود. اين در حالي است در همين بازه زماني سال گذشته حدود ۶ هزار خودرو ناقص در كف كارخانه وجود داشت. او با اشاره به اينكه از ابتداي سال جاري تاكنون بيش از ۱۰ هزار دستگاه خودرو تحويل مشتريان شده است، خاطرنشان كرد: اگر محدوديت‌هاي ترافيكي در استان در زمان مسافرت‌هاي تابستاني نباشد شاهد افزايش ارسال خودروهاي توليد اين سايت به مشتريان خواهيم شد. 
مديرعامل ايران خودرو مازندران تاكيد كرد: تا آماده‌ شدن پلاك و مدارك خودرو توسط پليس راهور ناجا همچنين از زمان تجاري‌سازي تا بارگيري يك بازه زماني ۱۰ تا ۱۵ روزه نياز است. اين در حالي است كه اگر خودروي ناقص هم وجود نداشته باشد، تعدادي خودرو در پاركينگ‌ها موجود است. او تاكيد كرد: همه زيرساخت‌هاي فني و مهندسي مورد نياز براي افزايش كمي و كيفي توليد در اين سايت فراهم شده و ارتقاي كيفيت يكي از برنامه‌هاي مهم ايران خودرو مازندران است.

شهريور آخرين مهلت تكميل و بارگذاري مدارك مسكن ملي

مديركل راه و شهرسازي استان بوشهر گفت: مهلت تكميل و بارگذاري مدارك و واريز آورده اوليه طرح اقدام ملي مسكن در استان بوشهر آخر شهريور ماه به پايان مي‌رسد و متقاضياني كه تا پايان اين ماه اقدامي در اين خصوص نكنند از طرح مذكور حذف مي‌شوند. به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع‌رساني راه و شهرسازي استان بوشهر، فرزاد رستمي اظهار كرد: براساس اقدامات انجام شده تاكنون 8067 نفر در استان بوشهر نسبت به ثبت‌نام در طرح اقدام ملي مسكن اقدام كرده‌اند كه از اين تعداد 3951 نفر فرم ج سبز دارند و 332 نفر افتتاح حساب و 171 نفر معادل 64 ميليارد ريال واريز وجه انجام داده‌اند. رستمي افزود: عمليات اجرايي 394 واحد در شهر جديد عالي‌شهر آغاز و 144 واحد در خورموج نيز به زودي شروع خواهد شد.

عملياتي شدن آبرساني به روستاهاي بخش مركزي مرودشت

يك فعال سياسي- اجتماعي با اشاره به اهميت تحقق مطالبات محلي در بهبود وضعيت جامعه محلي همچنين در سطوح ملي از عملياتي شدن آبرساني به روستاهاي بخش مركزي مرودشت و تسريع در احداث ايستگاه راه آهن اين شهرستان سخن گفت.
به گزارش خبرنگار ما، اسفنديار دهقان‌ناصرآبادي، فعال سياسي- اجتماعي با اشاره به اهميت پيگيري و تحقق مطالبات محلي در راستاي بهبود وضعيت جامعه محلي همچنين تاثير سازنده آن به صورت ملي عنوان كرد: در شهرستان مرودشت كه در 40 كيلومتري شيراز قرار دارد و از پتانسيل بالاي گردشگري و توريسم برخوردار است، برخي از مطالبات به وسيله پايش‌هايي كه انجام شده به دست آمده و مورد بررسي و پيگيري قرار گرفته است.
دهقان افزود: در شهرستان مرودشت، تكميل پروژه‌هاي عمراني نيمه تمام به ويژه احداث ايستگاه راه آهن و پيگيري تكميل طرح جديد آبرساني از سد درودزن به شهر مرودشت و روستاهاي بخش مركزي از مطالبات مطرح و به دست آمده در اين شهرستان است.      

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون