• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4742 -
  • ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۴ شهريور

حاج داوود از زبان خواهر

نرگس كريمي

 نسل جوان دانش‌آموز و دانشجو از همه‌ چيز خود گذشتند بدون چشمداشت رفتند تا ما بمانيم و مستقل بمانيم. معرفي نسل ايثار و شهادت و گفت‌وگوي بين نسلي برخي از چالش‌هاي جامعه ما را حل خواهد كرد.
در بعد فردي و خانوادگي مي‌خواهم بگويم كه شخصيتي با ايمان با تقوا و عفت و پارسايي خاصي داشت از كودكي و نوجواني داراي سلامت نفس بود و خيرخواه شجاع و جسور و مودب بود. شناخت قرآني او آنقدر بالا بود كه تلاش مي‌كرد خود را به زيور آيات آراسته كند و مصداق عبادالرحمان يمشون علي الارض هونا و اذا خا طبهم الجاهلون قالوا سلام يا ان تتق ‌الله يجعل لكم فرقانا را در سيماي او و در زندگي او مشاهده مي‌كرديم. فردي خود ساخته بود و با افراد مومن مبارز و علماي بزرگ ارتباط داشت و از آنها تاثير مي‌گرفت و تاثير مي‌بخشيد. در هيات جوانان كه با آقاي جواهري‌زاده داشتند رفت و آمد مي‌كرد و تمام مطالب را سعي مي‌كرد كه در خانواده براي ما بازگو كند يعني نوعي هم تمرين مي‌كرد و تاثير مي‌گذاشت هم به ما آموزش مي‌داد و به نوعي ما را تربيت ديني مي‌كرد. 
زماني كه ازدواج كرديم قبل از انقلاب و تشكيل خانواده داديم جلسه هفتگي خانوادگي تفسير قرآن داشتيم آخر سوره فتح را چنان تفسير مي‌كرد گويي انقلاب اسلامي را مي‌ديد.درخصوص بيت‌المال حساسيت خاصي داشت اين نمونه‌ها نادرند در مورد حقوق‌هاي گرفته شده از دولت در اين رابطه به برادر كوچكم و محمد گفت كه يه مقداري پول به من قرض بده مي‌خواهم هر چه كه حقوق گرفتم اينها را به خزانه دولت برگردانم مي‌خواهم به جمهوري اسلامي بدهكار نباشم بلكه همه اينها خدمتي باشد كه من به جمهوري اسلامي كردم. يادم مي‌آيد در ارتباط با آن زماني كه به هر حال مسائلي برايش پيش آمده بود مديركل مبارزه با مواد مخدر شده بود. يكي از بچه‌هايي كه تقريبا آشنا بود يه روز به منزل مي‌آيد كه يك كيفي را مي‌آورد و مي‌گويد كه حاج آقا ويژه شما است و براي شما فرستاده‌اند. مي‌گويد اين چيست؟ گفته مي‌شود اين حق كشف‌هاي شماست در اداره مبارزه با مواد مخدر. ايشان مي‌گويد فلاني اگر تو فاميل من نبودي الان يك سيلي محكم به گوشت مي‌زدم من كشف مواد مخدر نكرده‌ام كه امروز حق كشف بگيرم من وظيفه داشتم و وظيفه‌ام را انجام دادم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون