• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4800 -
  • ۱۳۹۹ پنج شنبه ۶ آذر

خبر

بسيج ثروت بزرگ و ذخيره خداداد ملت ايران است

 

در سالروز تشكيل بسيج مستضعفان، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در پيامي بسيج را ثروت بزرگ و ذخيره خداداد ملت ايران خواندند. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني دفتر مقام معظم رهبري، متن پيام رهبر انقلاب اسلامي كه سردار سرتيپ بسيجي محمد شيرازي رييس دفتر فرماندهي معظم كل قوا آن را در ارتباط ويديوكنفرانس با بسيج مراكز استان‌ها و اقشار بسيج قرائت كرد، به اين شرح است: «بسيج يادگار بزرگ و درخشان امام راحل و مظهر اقتدار ملي و نمايشگاه صفا و اخلاص و بصيرت و مجاهدت است. در دفاع از كشور و استقلال و ثبات آن، در خدمات حياتي با مقياس گستره كشوري، در فعاليت‌هاي پيشرو علمي و فناوري‌هاي نوين، در رويكردهاي ارزشي و ايجاد فضاي معنوي، همه ‌جا نام بسيج برده مي‌شود و حضور بسيج جلوه مي‌كند. ايمان و عزم و احساس مسووليت و اعتماد به نفس، پايه‌هاي اصلي اين توانايي‌ها و گره‌گشايي‌ها است و اينها خود نعمت‌ها و موهبت‌هاي خداوند است كه بايد با شكر الهي و مراقبت دايمي، آنها را حفظ كرد و بر آن افزود. بسيج، ثروت بزرگ و ذخيره خداداد ملت ايران است. دشمنان اين ملت، اكنون و هميشه در اين انديشه بوده‌اند و خواهند بود كه آن را نابود يا بي‌اثر كنند. مسوولان سازماني و يكايك بسيجيان عزيز خود را موظف به ابطال كيد دشمن بدانند و با توكل و اخلاص و برنامه‌ريزي به پيش روند. موفق باشيد ان‌شاءالله.»

افزايش 50درصدي جذب نيرو در وزارت اطلاعات

اسحاق جهانگيري، معاون اول رييس‌جمهوري مصوبه افزايش فوق‌العاده جذب كاركنان وزارت اطلاعات تا ميزان ۵۰درصد را براي اجرا به وزارت مذكور و سازمان‌هاي برنامه و بودجه كشور و اداري و استخدامي كشور ابلاغ كرد. به گزارش ايلنا، هيات‌وزيران در جلسه بيست‌وهشتم آبان ‌ماه 1399 به پيشنهاد وزارت اطلاعات و به استناد قانون نظام هماهنگ پرداخت كاركنان دولت و قانون برنامه پنج‌ساله ششم توسعه و تاييد شوراي حقوق و دستمزد، با افزايش فوق‌العاده جذب كاركنان وزارت اطلاعات موافقت كرد. براساس اين تصميم، فوق‌العاده جذب فوق از تاريخ يكم مهر ماه ۱۳۹۹ تا ميزان ۵۰درصد با تشخيص وزير اطلاعات از محل منابع و اعتبارات مصوب مربوط‌ به آن وزارتخانه و با رعايت بخشنامه سازمان برنامه و بودجه كشور افزايش مي‌يابد.

تمديد مهلت اجراي آزمايشي قانون ماليات بر ارزش افزوده

شوراي نگهبان تمديد مهلت اجراي آزمايشي قانون ماليات بر ارزش افزوده را تصويب كرد. به گزارش خبرگزاري تسنيم، عباسعلي كدخدايي، سخنگوي شوراي نگهبان، با اشاره به جلسه ديروز اين شورا، گفت: «لايحه تمديد مهلت اجراي آزمايشي قانون ماليات بر ارزش افزوده در جلسه ديروز (چهارشنبه) بررسي و تصويب شد.»

هشدار‌هاي جديد قرارگاه عملياتي مبارزه با كرونا

قرارگاه عملياتي مبارزه با كرونا، در اطلاعيه شماره ۳ خود بر استمرار مشاركت مسوولانه همه گروه‌هاي مرجع در روند نفي و طرد اين بيماري همه‌گير از كشور عزيزمان ايران، تاكيد كرد. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني وزارت كشور، در متن اين اطلاعيه آمده است: «براساس مصوبات ستاد ملي مديريت كرونا و به منظور كاهش تردد كاركنان و شهروندان در طول دوره اجراي محدوديت‌ها، به جز مراكز درماني، انتظامي و اضطراري، فعاليت تمامي ادارات و دواير رسمي و اجرايي در صف و ستاد، بايد به گونه‌اي سامان بايد كه با تقويت ارايه خدمات غيرحضوري و الكترونيك و ضمن عدم بروز خلل و وقفه در ارايه خدمات ضروري به مردم، متناسب با وضعيت هشدار اعلام شده در شهرهاي قرمز، شهرهاي نارنجي و شهرهاي زرد، حضور كاركنان خود را متناسب با بخشنامه سازمان اداري و استخدامي كشور، كاهش دهند.» اين پايگاه بر همين اساس به كليه مديران و صاحبان مسووليت در ادارات مختلف تاكيد كرده است كه هرگونه اتخاذ تصميم و صدور دستور در هر سطح كه مانع از اجراي اين مصوبه و تحقق بخشنامه سازمان اداري و استخدامي كشور در اين خصوص باشد، خلاف صريح مقررات و ضوابط جاري كشور است و با متخلفين برابر قانون اكيدا برخورد مي‌شود. قرارگاه عملياتي مبارزه با كرونا در اين اطلاعيه با اشاره مواردي از تجمعات و ازدحام به بهانه توزيع مواد غذايي و اقلام مصرفي در برخي ميادين، فروشگاه‌ها و مراكز فروش مواد غذايي،از عموم مردم خواست كه به سلامتي خود و خانواده اولويت دهند.

اعلام‌ وصول طرح جواني جمعيت و حمايت از خانواده در مجلس

يك عضو هيات رييسه مجلس شوراي اسلامي طرح جواني جمعيت و حمايت از خانواده را به همراه چندين طرح ديگر اعلام وصول كرد. محسن دهنوي، در جريان جلسه علني ديروز مجلس طرح جواني جمعيت و حمايت از خانواده، لايحه تشكيل سازمان مهاجران اتباع خارجي، طرح مجمع سهامداران حقيقي، طرح اصلاح تبصره ۶ قانون تضميني خريد خدمات كشاورزي، طرح مديريت متمركز فرهنگي، طرح الزام به انتشار داده و اطلاعات، طرح يكپارچه‌سازي داده‌ها و اطلاعات ملي و طرح اصلاح بند خ ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه را اعلام وصول كرد. به گزارش ايسنا، او همچنين از اعلام وصول طرح اصلاح ماده ۳ قانون اصلاح مواد ۲ و ۴ قانون برنامه سوم توسعه به منظور تشكيل شوراي عالي انرژي، طرح تشكيل سازمان نظام داوري جمهوري اسلامي ايران و طرح اصلاح بند ت ماده ۱۰۰ قانون برنامه ششم توسعه خبر داد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون