• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4844 -
  • ۱۳۹۹ سه شنبه ۳۰ دي

ويژه

پخش زنده هيئت‌ در روبيكا با بيش از ۴،١ ميليون تماشا

پخش زنده چهارمين شب ١٠٠٠ هيئت‌ در روبيكا با بيش از ۴،١ ميليون بار مشاهده مورد استقبال قرار گرفت. روز يكشنبه ٢٨ دي‌ماه در چهارمين شب پخش زنده برنامه ١٠٠٠ هيئت‌ مذهبي به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در روبيكا در مجموع بيش از ٢ ميليون و ۴٣٠ هزار تماشاي آنلاين و يك ميليون و ٧٢٨ هزار تماشاي آفلاين داشت كه نشان مي‌دهد هر شب تعداد تماشاي اين برنامه‌ها نسبت به شب قبل روند افزايشي داشته است. در قالب اين پويش كه با مشاركت پايگاه اطلاع‌رساني عقيق برگزار مي‌شد، تمام هيئت‌ها مي‌توانستند از امكان پخش زنده مراسم خود در پيام‌رسان روبيكا بهره‌مند شوند.با توجه به محدوديت‌هاي كرونايي و ضرورت ارايه خدمات آنلاين به محافل مذهبي، همراه اول به تمامي هيئت‌هايي كه در اين پويش مشاركت كردند، اينترنت رايگان اهدا كرده بود. راه‌اندازي هيئت سيار «عقيق فاطمي» از ديگر برنامه‌هاي اين پويش بود كه به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) به حركت در آمده تا عموم مردم در نقاط مختلف شهر تهران بتوانند از اين فرصت معنوي بهره‌مند شوند.همچنين ويژه‌برنامه «باب‌القبله» كه در مناسبت‌هاي مذهبي از پيام‌رسان روبيكا پخش مي‌شود، در ايام فاطميه از كانال عقيق در روبيكا و با حضور مهمانان مذهبي، فرهنگي و هنري به‌ صورت آنلاين پخش شد.

آغاز بخشودگي جرايم بيمه شخص ثالث از چهارشنبه

بيمه مركزي مصوبه مجمع عمومي صندوق تامين خسارت‌هاي بدني مبني بر بخشودگي كامل و ۱۰۰ درصدي جرايم بيمه شخص ثالث مربوط به كليه وسايط نقليه موتوري سبك و سنگين را به شركت‌هاي بيمه‌گر ابلاغ كرد. اين بخشودگي‌ها به مناسبت سالگرد پيروزي انقلاب بوده و از چهارشنبه اين هفته اول بهمن آغاز و تا ۳۰ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

بازديد مديركل راه و شهرسازي استان البرز از پروژه‌ها

مديركل راه و شهرسازي استان البرز با هدف بازبيني مشكلات و تحرك بخشيدن به حوزه ساخت راه در استان از نزديك چند پروژه راهسازي را بازديد و نحوه انجام عمليات عمراني آن را بررسي كرد.بنا بر گزارش اداره ارتباطات و اطلاع‌رساني اداره كل راه و شهرسازي استان البرز، مهندس خالقي پس از بازديد از محور در دست ساخت نجم‌آباد به نظرآباد با حضور در كارگاه شركت راه و ابنيه بزرگراه به بررسي مشكلات و مسائل اين محور پرداخت .

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها