• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4846 -
  • ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲ بهمن

پيدا و پنهان

گمرك اجازه واردات روغن نمي‌دهد

قاسمعلي حسني، دبيركل اتحاديه بنكداران مواد غذايي گفت: بسياري از تجار اعلام آمادگي كرده‌اند كه مي‌توانند با ارز آزاد روغن وارد كشور كنند اما گمرك اجازه واردات نمي‌دهد. وي ادامه داد: اگر اجازه دهند كه روغن با ارز آزاد وارد كشور شود قيمت آن در بازار داخلي كاهش مي‌يابد. در غير اين صورت بايد منتظر چندين توليد‌كننده باشيم و بازار با نوساناتي همراه خواهد بود.

دستكاري نرم‌افزار‌هاي نظارتي ثبت تخلفات در بورس؟

محمدرضا پورابراهيمي رييس كميسيون اقتصادي مجلس گفت: جاي تأسف دارد كه بخش‌هايي از نرم‌افزار‌هاي نظارتي كه از قبل در مجموعه فعاليت‌هاي بازار سرمايه براي رصد فعاليت‌ها، دستكاري‌ها، جلوگيري از تخلفات و ضرر و زيان مردم به‌كار گرفته شده بودند از حوزه تصميم‌گيري خارج شد. وي افزود: متأسفانه گزارش دقيقي از تعداد تخلفات و رسيدگي در دست نيست و بخشي هم كه به جرايمي برمي‌گردد كه دستگاه قضايي بايد پيگيري كند تعداد پرونده‌هايي كه به قوه قضاييه ارجاع شده نسبت به تخلفات عدد بسيار كمي است.

كاهش 52 درصدي پروازهاي عبوري

بررسي آمار شركت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران نشان مي‌دهد پروازهاي عبوري در آبان امسال نسبت به آبان سال گذشته ۵۲ درصد كاهش يافته است. در دومين ماه پاييز امسال 12 هزار و 68 پرواز عبوري از آسمان كشورمان ثبت شده كه در مقايسه با آبان‌ماه سال 98 با 24 هزار و 936 پرواز بالغ بر 52 درصد كاهش را نشان مي‌دهد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون